Ravnen skrev:
m power skrev:
ja, og han har sikkert aldrig været i esbjerg til race.
men det er måske pga at blackrace ikke kunne løbe rundt at man har tænder
Hvis Blackrace ikke kan løbe rundt er det fordi at folk af eller anden årsag hellere vil møde op til ræs i Esbjerg end at komme til Lindtorp selvsamme weekend til lovligt ræs, DET kan man godt have et problem med, for så ryger argumentet ligesom fra Striben Esbjergs side. Man kæmper for en bane at køre på men møder ikke op og støtter op om de arrangører der giver mulighed for dette når chancen så er der...
Ud over det, så syntes jeg at de bare skal kæmpe videre for den bane, MEN kom for helvede til de lovlige arrangenmenter!
det syntes jeg også men skal , kommer selv til stort set alle de lovlige arangementer der er på den rigtige side af broen
had angår esbjerg , ja så har jeg såmænd været med lige fra starten
er vel nærmest fast inventar hver fredag Hehe.
jeg kan selfølgelig godt forstå at når man lægger så meget energi i at lave lovlige arengemanger ( blackrace og lign ) og der ikke kommer så mange som håbet på , at det kan iretere ens blintarm at der kommer så mange til de ulovlige streetraces.
men sådan tror jeg bare det er og det bliver det ved med, folk vil ikke betale for at se/køre og da slet ikke køre flere 100km for at køre/se lovlige arengemanger