Bare standart fra Citroën. Men det kan da være man skal købe dem også når man alligevel er i gangTimsen skrev:Andre bøsninger er en rigtigt god ide. Vi prøve kørte rallybilen med standard bøsninger i bag, mens alt andet var opgraderet. Der var forskel at mærke da vi senere fik race bøsninger i![]()
Foresten hvilke motorophæng har du i ? Det kan godt betale sig at opgradere dem også. Det skåner bla trækakslerne
Timsen - Hej PF !
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Indlæg: 1354
- Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
- Geografisk sted: Fredericia C
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
- Timsen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 25
- Tilmeldt: 21 mar 2008, 18:00
- Geografisk sted: Nordjylland
- JerrilD
- Mester Medlem
- Indlæg: 1354
- Tilmeldt: 07 okt 2006, 19:42
- Geografisk sted: Fredericia C
Hvor har du købt det ophæng?Timsen skrev:Bestemt ! Det var også "home made" på den første rallybil. Noget med fjerdergummi, kølerslange, rudelim, fiberklods osv. Men nu var et sæt Peugeot Sport gruppe a ophæng egentligt ikke så dyr i England og det dur bareSlavteren skrev:det kan trylles selv med gammel tandrem og rudelim
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
- Timsen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 25
- Tilmeldt: 21 mar 2008, 18:00
- Geografisk sted: Nordjylland
Ophængene blev købt hos http://www.kamracing.co.uk/ i sin tid. Alternativt har http://www.spoox.co.uk/catalog/index.php også nogle spændende tingJerrilD skrev:Hvor har du købt det ophæng?Timsen skrev:Bestemt ! Det var også "home made" på den første rallybil. Noget med fjerdergummi, kølerslange, rudelim, fiberklods osv. Men nu var et sæt Peugeot Sport gruppe a ophæng egentligt ikke så dyr i England og det dur bareSlavteren skrev:det kan trylles selv med gammel tandrem og rudelim
-
Escort 3
- Senior Medlem
- Indlæg: 286
- Tilmeldt: 16 okt 2004, 19:44
overvej lige en ekstra gang om du vil kører med hårde bøsninger og motorophæng i din hverdags bil !JerrilD skrev:Hvor har du købt det ophæng?Timsen skrev:Bestemt ! Det var også "home made" på den første rallybil. Noget med fjerdergummi, kølerslange, rudelim, fiberklods osv. Men nu var et sæt Peugeot Sport gruppe a ophæng egentligt ikke så dyr i England og det dur bareSlavteren skrev:det kan trylles selv med gammel tandrem og rudelim
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
nu ved jeg jo ikke hvor hårde de rigtige motorophæng (peugeot sport) er, men et sæt hjemmelimede er overkommelige at køre med.. selvfølgelig skal man gøre op med sig selv at alt har en pris, men så længe vi ikke snakker solide ophøng og joints i undervognen, så vil en kender sætte pris på den smule komfort man opgiver til fordel for en meget meget bedre føling..
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
jeg køre vibratec på min sierra, mange snakkede om en meget værre støj i kabinen, det syntes jeg nu ikke var tilfældet. om ikke andet så er det ikke nok til at overdøve en 3" mongoose uds.Escort 3 skrev:overvej lige en ekstra gang om du vil kører med hårde bøsninger og motorophæng i din hverdags bil !JerrilD skrev:Hvor har du købt det ophæng?Timsen skrev:Bestemt ! Det var også "home made" på den første rallybil. Noget med fjerdergummi, kølerslange, rudelim, fiberklods osv. Men nu var et sæt Peugeot Sport gruppe a ophæng egentligt ikke så dyr i England og det dur bareSlavteren skrev:det kan trylles selv med gammel tandrem og rudelim
på med skidtet jerild.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
- Timsen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 25
- Tilmeldt: 21 mar 2008, 18:00
- Geografisk sted: Nordjylland
Gruppe a ophængene giver nogle flere vibrationer men ikke det store støj mæssigt hvis man i forvejen har anden udstødning osv. Alternativt kan man montere et gruppe n kit som er mildere. Men hvis man er i tvivl kan man altid starte med at forstærke de originale.
Nu er motorophængene på sådan en tu motor iøvrigt ikke specielt fantastiske standard og det er noget behageligere ved hård kørsel at de er forstærkede.
Hårdere undervogns bøsninger fåes i forskellige hårheder, så her kan man også vælge hvad man synes der passer til ens behov. Vi kører selv med sort Powerflex, Spoox og Polyrace hvilket kører godt sammen med vores Bilstien gruppe n undervogn.
Nu er motorophængene på sådan en tu motor iøvrigt ikke specielt fantastiske standard og det er noget behageligere ved hård kørsel at de er forstærkede.
Hårdere undervogns bøsninger fåes i forskellige hårheder, så her kan man også vælge hvad man synes der passer til ens behov. Vi kører selv med sort Powerflex, Spoox og Polyrace hvilket kører godt sammen med vores Bilstien gruppe n undervogn.