Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:28

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 okt 2009, 11:12 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2008, 19:48
Indlæg: 72
har lige et spørgsmål hvad er forskellen på 2.2 og 3.0 ud over den ene er en nyere version en den anden.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 12:00 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 aug 2006, 09:08
Indlæg: 88
Geografisk sted: Næstved
http://www.megamanual.com/ms2/pcb.htm

_________________
Supra MKIII - 2JZ-GTE


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 12:14 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2008, 19:48
Indlæg: 72
Okay vil jeg prøve at kigge igennem.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 12:36 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2008, 19:48
Indlæg: 72
så lige et andet spørgsmål kan se begge versioner styre både brændstof og tænding eller hva skal der til for at de kan det?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 14:48 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 aug 2006, 09:08
Indlæg: 88
Geografisk sted: Næstved
Ja det kan de begge, tror dog du skal læse lidt på http://www.megamanual.com/ inde du går videre med at bestille.
Det kan godt betale sig at læse på diverse megasquirt side.
Og forstå hvad pcb version er, hvad cpu version er og hvad code version er.
Så vil du få et bedre overblik over hvad du skal vælge til din installation.
Megasquirt er ikke et plug'n'drive Ecu hvis du køber den som samle sæt.

Et alternativt til at læse og forstå de mange sider omhandelne Megasquirt vil jeg anbefale dig at kontakte enten Henrik Gm, Turbo Rene eller en trejde som har ´knowhow og mulighed for at analysere dit behov. Og sælge dig en boks som passer til din opsætning.

Happy Reading :) :reading:

_________________
Supra MKIII - 2JZ-GTE


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 15:28 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2008, 19:48
Indlæg: 72
Nu har jeg sat og læst inde på den side som du linkede til, men altså er ikke lige blevet klogere på det med at kunne få til at styrre tænding, for efter af hva jeg har forstået der inde så siger den det kun er MS2 der kan styrre tænding men det passer jo ikke godt ske at jeg ikke har forstået det korretkt da ikke er den bedste til engelsk må jeg nok indrømme.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 16:42 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
efter at have læst dine indlæg, vil jeg personligt mene, at du er langt bedst tjent med, at købe et monteret og indkørt sæt her i dk.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 okt 2009, 17:08 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 16 feb 2008, 19:48
Indlæg: 72
Jamen det er ikke et jeg skal vil køre med det er for at lære at MS bedre at kende med hvordan det er bygget op, da jeg selv har en MS boks nede fra Turbomotor som jeg bruger.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 okt 2009, 16:41 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2004, 23:37
Indlæg: 450
Geografisk sted: Vejle
MS1 skal bruge Extra code for at kunne styre tænding. MS 2 kan styre tænding med den normale kode men hvis man har mere end én spole som skal styres direkte af MS2 så skal man igen bruge Extra coden. Alternativt skal man bruge EDIS eller lignende.

_________________
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team