Nå, jeg roder med bil lige nu.
Og den irretere mig MAX.
Jeg fik som nævnt tidligere en fejl på LMM og bestilte så en ny, dog ikke org men hvad der svare til den org bosch (da den org er i restordre.)
Nu har jeg så leget med det idag, skiftede til den nye "uorg" og bilen kan slet ikke gå ordenligt i tomgang, hoster og sprutter - ved lidt omdr. har den udsættere osv.
Flåede den af smed den org på af med batteriet og vente....
På igen, og nu køre bilen som den skal... Slukker jeg så bilen og lader den stå i 30 min og op efter og starter igen, er der ingen problemer.
MEN vælger jeg at slukke bilen og starte et par min efter (ca 5f.eks) Så kommer motorlampen frem igen, og nødprogrammet går ind, jeg kan mærke jeg mangler lidt kræfter - ikke mange men lidt.
Hvad er fejlen? jeg fatter det slet ikke, men et eller andet må gå galt efter som den gør det hvis jeg starter hurtigt igen?
Den der kommer med løsningen eller et bud der får mig ind på rette spor er den heldige vinder af en ramme øl...
Jeg vil nok bestille mig en ny LMM af mærket bosch fra Ebay.de da jeg kan se der er et par stk. men tror helt ærligt ik at det er den LMM der er fejl på, for har idag kørt 200 km UDEN lampe slukker så og tænder igen 5 min efter og lampen kommer....