egentligt ved jeg ikk voldsomt meget om g-lader men noget om roots komp.. og turboer generalt ville jeg ikke køre med tryk over ca 0.5bar hvis der ikke laves noget ved kompresionen, koblingen og stemplerne. men over skal du havet sænket kompresionen ved at f.eks. hæve top stykket, kortere plejl stænger eller lavere stempler, ATT: LAD VÆRE MED AT FÅ DREJET AF STEMPLERNE """" da det svækker stemplerne mere end de er i forvejen .(standart stempler KAN godt klare at køre med tryk(kender flere der kører med standart motorer og et lade tryk på ca 1 bar))smedejerns stempler er en god ting, men snak lige med dig selv om hvor vild dyret skal være inden du farer ud og køber smede stempler. koblingen skal NÆSTEN altid udskiftes til en hårdere en(svarende til det antal NM du ønsker, altså: under 0.5 bar: tilskuds dyser og senere tænding og en god lade luft køler. over 0,5 bar: komp... sænkning,kobling,ladeluft køler,tilskuds dyser, senere tænding.MÅSKE smede stempler.... håber du kan bruge dette til noget!!! jesper/sjælland ring hvis du skal bruge nogle af tingene 28909614(har laser skåret metal pakninger til komp... sænkelse til de mest almindelige øser...)
_________________ bmw E30 325i bi turbo
|