Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 11:27

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Ravnen skrev:
[men du har ret i at du er ældre og må jeg tilføje, desværre nok også en hel del mere mavesur, gør mig den tjenste og redegør for mig hvad det har hjulpet at angribe stort set alle andre løbs arrangører med Bek. 827 som en slags hellig gatlingkanon - er vi kommet nærmere en generel løsning? eller minder 2009 om alle andre år op til nu.

Som jeg ser det så vil de fleste vil bare gerne have noget ræs og gerne uden det sædvanlige ævl og kævl, mit bidrag i første omgang, bliver at prøve at være med til at ændre DHB regelementet til et der virker, hvis det gør mig naiv, so be it, jeg handler i det mindste...

Hvem har angrebet andre arrangører?
Et angreb ville være at stoppe arrangementet. Skrive om det på off. fora er for mig at se en måde at søge at presse øvrige arrangører til at tage problemet alvorligt. Det med at tage sporten alvorligt har i den grad været en mangelvare, og BlackRace.DK har nu nok snart indset at det ikke er et fælles langt træk, men i allerhøjeste grad et træk opad bakke, primært bremset af folk i sporten der skider på lovligheden.
Men angrebet dem, det har vi ikke.

Det problem har BlackRace.DK på nuværende tidspunkt løst elegant ved at tilkæmpe sig myndighedernes accept, som de eneste bortset fra DHB.
(jeg tror DASU har fået det på deres glatte ansigt).

Mht til at handle, så tror jeg pt at jeg kender nogen af dem der har lagt suverænt den største indsats for lovligt race i dk...., og de har ikke bedre tid end dig Ravn!

BTW; Ravn, du kan godt spare op til øllene! :rock: http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=22 ... c&start=50

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
HenrikGM skrev:
Ravnen skrev:
[men du har ret i at du er ældre og må jeg tilføje, desværre nok også en hel del mere mavesur, gør mig den tjenste og redegør for mig hvad det har hjulpet at angribe stort set alle andre løbs arrangører med Bek. 827 som en slags hellig gatlingkanon - er vi kommet nærmere en generel løsning? eller minder 2009 om alle andre år op til nu.

Som jeg ser det så vil de fleste vil bare gerne have noget ræs og gerne uden det sædvanlige ævl og kævl, mit bidrag i første omgang, bliver at prøve at være med til at ændre DHB regelementet til et der virker, hvis det gør mig naiv, so be it, jeg handler i det mindste...

Hvem har angrebet andre arrangører?
Et angreb ville være at stoppe arrangementet. Skrive om det på off. fora er for mig at se en måde at søge at presse øvrige arrangører til at tage problemet alvorligt. Det med at tage sporten alvorligt har i den grad været en mangelvare, og BlackRace.DK har nu nok snart indset at det ikke er et fælles langt træk, men i allerhøjeste grad et træk opad bakke, primært bremset af folk i sporten der skider på lovligheden.
Men angrebet dem, det har vi ikke.

Det problem har BlackRace.DK på nuværende tidspunkt løst elegant ved at tilkæmpe sig myndighedernes accept, som de eneste bortset fra DHB.
(jeg tror DASU har fået det på deres glatte ansigt).

Mht til at handle, så tror jeg pt at jeg kender nogen af dem der har lagt suverænt den største indsats for lovligt race i dk...., og de har ikke bedre tid end dig Ravn!

BTW; Ravn, du kan godt spare op til øllene! :rock: http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=22 ... c&start=50

...Whatever, jeg tror godt du ved hvad jeg mener, Henrik, folk herinde er trætte af at høre om Bek. 827 hver gang debatten blusser op igen...

og jo jeg giver gerne en omgang...

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Ravnen skrev:
...Whatever, jeg tror godt du ved hvad jeg mener, Henrik, folk herinde er trætte af at høre om Bek. 827 hver gang debatten blusser op igen...

Ravn, jeg kan godt følge dig, når du skriver at folk er trætte af at høre om Bek 827, hver gang der bliver snakket om mere eller mindre lovligt race.
Faktum er bare, at man som seriøs arrangør eller deltager BØR sætte sig ind i dette. Da vi på den måde på sigt kan få en masse lovlig race, ikke semi-lovligt eller næsten-så-godt-som-lovligt, men lovligt afholdt race. Dette kan kun være til gavn for alle arrangører, deltagere osv.
Jeg synes også at der til tider bliver fluekneppet for meget i BEK 827 på disse fora, men mener at det gavner på den lange bane, hvis folk ser og bruger det som noget konstruktivt, istedet for at tænke åh nej, nu begynder de med 827 igen... Der er en grund til at snakken ofte kommer omkring bek 827...

Titel:
Moderator

Ravnen skrev:
[...Whatever, jeg tror godt du ved hvad jeg mener, Henrik, folk herinde er trætte af at høre om Bek. 827 hver gang debatten blusser op igen...

Og på bilgalleri er de trætte af at politiet vil stoppe deres race, men ikke trætte over at jamre over det. Hellerikke trætte nok til at ville gøre andet og mere end at jamre.

Man kan være/blive træt af mange ting, men nogle af tingene forsvinder ikke selvom man bliver træt, lader være med at snakke om dem, eller ignorere dem. Hverken politiet eller bekendtgørelsen.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

@Jonas, muligvis, men nu kender jeg kun til een anden "arrangør" der jævnligt frekventerer debatten herinde og jeg tror godt han efterhånden kender til bekentgørelsen...

@Henrik, lige netop, disse er de samme personer der ikke magter at forholde sig til, at hvad de foretager sig idag, har indflydelse på hvad der sker imorgen og da slet ikke hvad der står på et mærkeligt stykke papir ved navn bek. 827, eller om hegnet står fem eller ti meter fra banen,
godt det samme at disse mennesker primært befinder sig på Børnegalleriet og ikke PF, men det ændrer ikke på at jeg stadig sidder tilbage med den følelse at i agerer lidt for meget vagthunde i forhold til hvor mange arrangenmenter i selv har afholdt på det sidste, i burde vide at sådan noget kan tolkes på flere måder, især når alt skal være hemmeligt og mystisk og kun de færreste kender til hele billedet...

Hvornår skulle jeg give den omgang? (igen noget hemmeligt...)

Billede

Titel:
Mester Medlem

dvs at du RAVN er sådan en slags meningpoliti, der skal påpege hvad man kan tillade sig, at skrive eller ikke skrive, for ikke at komme i bad standing?
hos hvem?
der er jo sådan set ENORME mængder af race i dk pt.
hver fredag og lørdag. bla i ESBJERG og HEDENSTED. vil du prøve at gennemtrumfe klasseregler de steder?
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
ikke for noget, men hvorfor kalde BG for børnegalleri,
når det der forgår her lige nu hører til på samme niveau.

sorry men nogen skal sgu sige det.
i kæmper alle for en god sag, fra forskellige vinkler,
men det i sig selv behøver ikke afføde offentlige verbale slagsmål,., eller ?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
dvs at du RAVN er sådan en slags meningpoliti, der skal påpege hvad man kan tillade sig, at skrive eller ikke skrive, for ikke at komme i bad standing?
hos hvem?
der er jo sådan set ENORME mængder af race i dk pt.
hver fredag og lørdag. bla i ESBJERG og HEDENSTED. vil du prøve at gennemtrumfe klasseregler de steder?
MVH søren

Søren , det er sådan set bare en betragtning fra min side, tag det for hvad det er...

Mht. din henvisning til div. "aftenløb" rundt omkring det danske land, så tror jeg godt du ved hvad jeg mener om dem, vi har alle været der og mange af os er kommet videre.
De mennesker jeg primært forholder mig til, er dem der gider at støtte op om de lovlige arrangenmenter ved at møde op når de er der og vores indspark med et Klasseregelment er at give dem færre argumenter for ikke at gøre det...

Vi alle har vores fronter at kæmpe på...

Jeg kæmper, i min naivitet, for et Klasseregelement og du kæmper, i din, for at alle, til punkt og prikke, skal følge Bibel vers 827...

Hvem tror du først får sin pokal?

Billede

Titel:
Mester Medlem

pokaler og facebook er mig fuldstændig ligegyldige. hvis nogen nogensinde har været i tvivl.
sammenligningen med striben esbjerg eller andre aftenrace er ikke tilfældig. slet ikke. i mine øjne er der ikke meget forskel på at lave et løb på en flyveplads eller en offentlig vej! altså så længe man ikke følger de regler der nu engang (desværre) er. i min verden er det meget tvivlsomt, om man egentlig har en forsikring, når man ikke har et lovligt løb.
tag nu en ting som drifting. ingen har mig bekendt prøvet på at gøre det lovligt. hvorfor dog ikke? er opgaven for stor? eller venter man bare på at der kommer en ulykke med personskade? for bagefter at gøre hvad?
MVH søren
ps. SPLYNK..... hvad er det dog lige der får dig til at tror BG er noget med børn?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
lqs skrev:
ps. SPLYNK..... hvad er det dog lige der får dig til at tror BG er noget med børn?

at man gang på gang herinde hæver sig selv op på en piedestal langt over niveau af "dem på bilgalleriet"
at man heldigvis "er blevet voksen og kommet videre" modsat dem på bilgalleriet.

man latterliggør brugerne derinde, skærer alle over en kam, (tror faktisk mange herinde også er på BG)

når så man har vænnet sig til "at være bedre end de andre" fordi nu er man en del af "Power Page kliken" (de selvophøjede seriøse tunere)

så ser man at diskussionerne herinde, blot har et lidt større raffinement af bøjede verber,
men ikke er et hak bedre,
når alt kommmer til alt, kalder man en spade for en spade og en skovl for en skovl.

den evige diskussion om hvor hegnet skal stå, og "catch 827" er efterhånden til at få en dårlig pik over.

og måden emnerne blir diskuteret på blir ikke ligefre kønnere.

noget helt andet,
hvad om dem der kæmper den gode sag "for os" informerede om hvad der sker ?

blackrace "døde" bare for et par år siden,,,pist væk død borte, mæt af dage ???

kørerforening,,,lyder rigtig spændende, men, e forning består af medlemmer,
hvem er de, hvor er de, og hvor melder man sig ind ???

fortæl fortæl, :damn:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time