Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 07:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg er en lykkelig ejer af en golf 2 gti 8v den køre fint nok men når jeg møder en Toyota twin cam er det ligesom ikke så fedt mere så nu er det nok komme med et forslag til hvad jeg skal gøre for at kunne følge med dog ingen tryklaning på forhånd tak.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Du kan sætte 2,0 blok i fra en Audi. Så skal du sætte dit topstykke over på. Det gir et helt andet moment, plus du kan gi den skarp knast uden at tabe ret meget optræk. Jeg har en 2,0E motor stående med ca. 200.000 km, hvis du er interesseret.

mhv. Gert

sælg dog det lort og køb en risraket i stedet så kan du sku følge med køb en crx i stedet for sådan en gammel kampvogn du ligger og kører rundt i !!!!!!!!!!

Medlem

Geografisk sted: køge
Godt svaret "jevver" !!! du understreger jo bare hvad type det er der kører risraket :-P :-P

Lad dog vær med at svare, hvis du kun kan svare dumt !!

Gert.

Er det lovligt? Jeg mener kan den synes, og hvor mange HK kan man trække ud af det?

Hejsa

Sikke da noget vås du har gang i Gert ;O)
Man kan også bruge en G3 2.0 motor men at sætte sit 1.8GTI topstykke på ville var dumt, behold det 2.0 topstykke på den er født med, og så monter en 268Grader shrinck knast og behold K-jetronik ins'en du har fra 1.8GTI motoren. og så et KN filter + en bananmanifold og en ordenlig udstødning.. så skal du bare se løjer, det er det jeg er ved at bygge i min golf" GTI, du kan evt se på Golf2.dk !
Så er sådan en lorte riskoger nem nok at følge med ;o) hvis du så er lidt smart så køber du en G3 motor der ikke har gået så langt, den jeg har købt har gået 60000km ;o) så den har ihvertfald 200000km tilbage ;o)

Mvh
Morten

får den ikke for mange hk så. jeg tænker på 20% reglen??

Jeg tænkte mere på en 16v'er. Min 2,0'er er jo kun en 8v'er. Jeg tror sgu ikke at de gør så meget ved det til syn, blokken ligner jo den standart 1,8. De kan alligevel ikke mærke forskel henne i synshallen. Man behøver jo ikke ligefrem at fortælle det til dem......

mhv. Gert.

ja, men hvad med motornummer?? og hvis nu man kommer ud i et trafikuheld kan man måske komme ud i en uheldig situation. hvis motoren er for stor

:-D haha Morten du er sku da for skæg .. hvornår er din golf bygget færdig ??? .. så skal jeg fandeme gi dig baghjul i min celica 2.0 gt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time