splynk skrev:
stand på brugte fjedre og dæmpere.
hvis ok,
kan en samlet pris på ovenstående,
samt:
bremsepedal, hovedcylinder, bremseforstærker
koblingspedal, hovedcylinder, slavecylinder med slange
forreste ben, med komplette bremser, og styreled
forreste del af kardan
evt. have interesse
Er lidt i tvivl om hvad det er du efterspørger ...
Så vidt jeg har lagt mærke til så roder du vidst mest med Toyota og derfor går jeg udfra at det er de stumper du har i tankerne ... men det kunne også se ud som om du spørger på dele fra den Subaru der er til salg
Hvis det er Subaru delene så vil jeg ikke stå inde for at de er meget værd da bilen har stået stille i over 2 år og sikkert aldrig har været skiftet i dens 16 årig liv .. desuden så sælges den kun som en helhed ... eller sagt på anden måde .. jeg kan godt pille de ønskede dele af bilen og sende dem til dig men det kommer til at koste en bortskaffelse af det resterende samt min tid med at pille delene af og sende dem til dig.. og til sidst komme fragt og prisen for selve delen oveni ..... så regn med prisen nok det ti dobbelte
Hvis det er Toyota dele du spørger på så har jeg ikke Bremse & Koblings pedalerne ej heller de forreste ben med styreled.. deraf min forviring
Men standen på brugte AE86 fjedre og dæmpere er god .. de er skiftet da vi har opgraderet til gevindundervogn .. det gamle setup fungerede ret godt og var i forbindelse med en polyurethane undervogn med til at hæve køreegenskaberne med en faktor 10 eller mere..
AE86 Dele !!
brugte fjedre - 500
Et sæt brugte justerbar gul koni til AE86 => 1000,-
Et sæt AE86 forbremser og skiver samt hovedcylinder & bremseforstærker => 700,-
Et sæt AE86 hoved og slave cylinder => 100,-
forreste del af kardan (har muligvis en sådanne liggende men skal lige have checket først)