Ja hvis de ALLE sammen cykler som han gør.klyfax skrev:Ergo syntes du hele KBH's cykelkultur er en flok aber...needspeed skrev:Jeg syntes han er en abe på 2 hjul.![]()
Men det går nok galt for ham en dag
ung fartbølle på tur i KB. ingen regler!
Redaktør: Moderatorer
- needspeed
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ribe
- Captain Slow
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Det kan jeg lige love dig for de gør. Køre selv bil og firma bil i KBH, så kender rutinen...needspeed skrev:Ja hvis de ALLE sammen cykler som han gør.klyfax skrev:Ergo syntes du hele KBH's cykelkultur er en flok aber...needspeed skrev:Jeg syntes han er en abe på 2 hjul.![]()
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
- needspeed
- Mester Medlem
Jamen, så er alle der cykler i KBH nogle aber.klyfax skrev:Det kan jeg lige love dig for de gør. Køre selv bil og firma bil i KBH, så kender rutinen...needspeed skrev:Ja hvis de ALLE sammen cykler som han gør.klyfax skrev:Ergo syntes du hele KBH's cykelkultur er en flok aber...needspeed skrev:Jeg syntes han er en abe på 2 hjul.![]()
Her hvor jeg kommer fra, var han blevet kørt ned med vilje, da det ikke hører sig til i trafikken
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Disse aber har det med at samles i store flokke, som er meget svære at slå ned på. Derfor må man bare væbne sig med tålmodighed og kolde bajer... Politiet har alligevel for travlt til at lave spritkontroller, pga nørrebro... Så noget godt er da kommet ud af perlerne på nørrebronx...needspeed skrev: Jamen, så er alle der cykler i KBH nogle aber.![]()
Her hvor jeg kommer fra, var han blevet kørt ned med vilje, da det ikke hører sig til i trafikken
MVH
Magnusssen
Magnusssen
- needspeed
- Mester Medlem
klyfax skrev:Disse aber har det med at samles i store flokke, som er meget svære at slå ned på. Derfor må man bare væbne sig med tålmodighed og kolde bajer... Politiet har alligevel for travlt til at lave spritkontroller, pga nørrebro... Så noget godt er da kommet ud af perlerne på nørrebronx...needspeed skrev: Jamen, så er alle der cykler i KBH nogle aber.![]()
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!