Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 13:10

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior Medlem

I anledningen af at www.Stage3.dk i vestjylland har fået installeret
rullefelt afholdes der en introdag / åbent hus.

Introduktionsdag / Åbent hus

Lørdag d. 26/9 kl. 10-17

Rullefelt: Pris: 200 kr.

På dagen serveres der gratis pølser samt drikkelse, og dertilhørende rulning af biler til 200 kr.

Mere information på www.stage3.dk
eller: mikkel@stage3.dk

Håber vi ses :)

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
er det ikke umiddelbart en lidt klodset dag når natmekanikeren afholder et lignende arrangement samme dag?

eller det er måske meningen at trække kunder fra hans arrangement?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
nu kan alle landets rulletræf jo ikke lægges efter Ottos træfkalender, vel?

Otterup......Ringkøbing....hmmm.......

Titel:
Junior Medlem

Ja, lokationerne er jo lidt langt fra hinanden, så går ud fra at det er ligemeget :)

Titel:
Mester Medlem

otto er naturligvis ikke den eneste der kan afholde et rulletræf, men da hans dato har været kendt længe, så synes jeg bare at det faldt mig for brystet at i lige har valgt den dato... og hvor langt fra hinanden det ligger kan jeg ikke se skulle spille den store rolle, da folk plejer at køre temmelig langt for at deltage i ottos hyggelige pandekage træf...

Titel:
Mester Medlem

fortæl lidt mere om rullefeltet og firmaet.
MVH søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
Yugo Turbo skrev:
det faldt mig for brystet at i lige har valgt den dato...

hvorfor falder det dig for brystet???

det er et frit land, folk kan arrangere deres ting som det passer dem....

jeezzzz....

PS jeg nupper et rullefelts træf på lørdag...håber ik jeg fornærmer nogen eller tager tager penge op af lommen på andre arrangører.....eller???

Titel:
Mester Medlem

jeg nævner bare at det er en mærkværdig dato, nu hvor ottos har været annonceret så længe som det nu har, det kan du jo forstå, misforstå, fortolke eller misfortolke som det nu passer dig, det er jeg sådan set ligeglad med...

har været inde og kigge lidt på hvad det er for et firma. de megasquirt bokse de sælger ligner BESYNDERLIGT meget dem der er på Ebay til ca 1800 kr... og det udstødningsmanifold de har til den ene af bilerne ligner noget ÆGTE kina stads, men hvad ved jeg, nu hvor de skriver at de er eksperter og at de laver det hele efter kundens ønske, så er det jo sikkert det de gør, det kan man jo på ingen måde tro noget andet om... eller... :coffee:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Yugo Turbo skrev:
jeg nævner bare at det er en mærkværdig dato, nu hvor ottos har været annonceret så længe som det nu har, det kan du jo forstå, misforstå, fortolke eller misfortolke som det nu passer dig, det er jeg sådan set ligeglad med...

har været inde og kigge lidt på hvad det er for et firma. de megasquirt bokse de sælger ligner BESYNDERLIGT meget dem der er på Ebay til ca 1800 kr... og det udstødningsmanifold de har til den ene af bilerne ligner noget ÆGTE kina stads, men hvad ved jeg, nu hvor de skriver at de er eksperter og at de laver det hele efter kundens ønske, så er det jo sikkert det de gør, det kan man jo på ingen måde tro noget andet om... eller... :coffee:

Ikke fordi jeg skal pege fingre - eller jo det gør jeg faktisk gerne, lasse du skulle se deres "kreation" af en alu plade med den MS på - Incl. STORT Ledningsnet... muhaha stenalder sikringer og 4 farvers ledningsnet - Stage3.dk = upper kvalisnes, kvalnes, kvalitnes - nej kan ikke skrive det korrekt ved deres navn !... Kender en der har købt det og hans storebror der er elektriker var ved at falde bagover da han så det - eneste ord han kunne udtale var = Hvem har taget penge for det arbejde der :grr: ?!... :coffee:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

mh skrev:
Yugo Turbo skrev:

Ikke fordi jeg skal pege fingre - eller jo det gør jeg faktisk gerne, lasse du skulle se deres "kreation" af en alu plade med den MS på - Incl. STORT Ledningsnet... muhaha stenalder sikringer og 4 farvers ledningsnet - Stage3.dk = upper kvalisnes, kvalnes, kvalitnes - nej kan ikke skrive det korrekt ved deres navn !... Kender en der har købt det og hans storebror der er elektriker var ved at falde bagover da han så det - eneste ord han kunne udtale var = Hvem har taget penge for det arbejde der :grr: ?!... :coffee:

De skriver da ellers deres megasquirt er de bedste, fordi de har lavet mange.
Men som skrevet tilligere, så ligner det en ms fra DIY..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time