Mathias

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
syncroGT
Senior Medlem
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland

#11 Indlæg af syncroGT »

Mathias skrev:Ja, den kan godkendes med c20xe (150hk) Du kan få papir fra opel danmark. Det kræver dog at du også montere større bremser. Dem fra rekord e 2.2i opfylder kravene.
Vis bare alle var så behjælplige som OPEL....!

Velkommen til
JPP
Admin
Admin

#12 Indlæg af JPP »

Det var Peugeot engang...
Brugeravatar
needspeed
Mester Medlem
Geografisk sted: Ribe

#13 Indlæg af needspeed »

syncroGT skrev:
Mathias skrev:Ja, den kan godkendes med c20xe (150hk) Du kan få papir fra opel danmark. Det kræver dog at du også montere større bremser. Dem fra rekord e 2.2i opfylder kravene.

Velkommen til
Lige mine ord. Der er desværre ikke meget hjælp at hente længere ved de forskellige mærker.
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Brugeravatar
syncroGT
Senior Medlem
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland

#14 Indlæg af syncroGT »

needspeed skrev:
syncroGT skrev:

Velkommen til
Lige mine ord. Der er desværre ikke meget hjælp at hente længere ved de forskellige mærker.
Gad vide hvorfor de ikke vil hjælpe os ?
Brugeravatar
Mathias
Junior Medlem

#15 Indlæg af Mathias »

Wankel, lille projekt vil jeg nu ikke kalde det. Komplet renovering, ny lak, 2 motore, ombygget bagtøj med spær, ZF motorsports gearkasse, speciellavet kardan, andre sæder, nyt loft, special lavet køler, gemt ledningsnet osv osv osv i grove træk.. så lille projekt... aaaahhh :shock:

Og bilen skal MISBRUGES som søndagsracer og til at ligge sidelæns når jeg keder mig.. Man bygger ikke sådan en bil til pynt.... :up:

Wildert, ang priser på "færdige eksemplar - blir sådan en nogensinde færdig :wink: ) hehe. det er meget forskelligt, men en bil som min ville jeg nok forlange en lille 100 mand for når den er færdig. Den bliver dog ikke bygget til salg.
Wildert
Mester Medlem
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#16 Indlæg af Wildert »

Hehe - nu var det ikke helt en som din jeg tænkte på.
Jeg tænkte "nogenlunde hæderlig stand karosse, med en CX20'er uden tryk eller noget".

Men tak for input.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Brugeravatar
Mathias
Junior Medlem

#17 Indlæg af Mathias »

De ligger fra 50 og op uden afgift ca.. Det er meget forskelligt:) Men det er federe at bygge sin egen, så ved man også hvad man har :)
Brugeravatar
Vax
Junior Medlem
Geografisk sted: Fyns land

#18 Indlæg af Vax »

Hej Mathias, hvis du har gearkasse på fra en manta 1,8, hvad har du så brugt af kobling ?? Har selv gang i samme projekt og regner med at bruge c20xe trykplade, CIH 1,9 nav og manta 1,8 udrykkerleje. Men er der noget med udrykkerlejet skal modificeres for at kunne nå trykpladen..

Og så lige et extra spørgsmål. Sugerøret til oliepumpen, har du forlænget xe røret eller tar man det fra manta b sammen med bundkaret ??

På forhånd tak...
Besvar