Morten VJ skrev:
I manualen skriver de
"but it is still EXPERIMENTAL and must be used with caution!"
Det er en anden måde at skrive de har aldrig fået det til at virke ordentligt.
PWM tabellen virker fint, men der er kun 1.
Og egentlig har du ikke behov for mere.
Da trykket på oktan 95 burde være grundtrykket på wastegaten alene.
Når du så aktiverer oktan 98 programmet, så kobler du et relæ på kontakten og giver ventilen strøm således at den regulere.
Det kræver at du bytter om på slangerne på ventilen.
Da du har sat den til at sænke trykket når du aktivere ventilen.
Måske ikke det mest smarte på en gadebil !
Når der på et tidspunkt kommer en dårlig forbindelse, så får du maks tryk som turboen kan levere.
MVH
Morten
En dårlig forbindelse kan jo altid komme, og om det er ved en dyse, eller ved en tændspole, eller hvor det nu kan komme kan det jo havde nogle grimme følge skader.
Men vis det skulle være ved min boost control ventil, kan jeg da kun se det som det er et af de mindre problematiske steder.
senarie nr1
Køre i mit normale program, der kommer en dårlig forbindelse. en pludselig effekt forøgelse vil forkomme. det opdager jeg temlig hurtig.
senarie nr2
Køre i mit race program, der kommer en dårlig forbindelse, et for højt ladetryk vil forkomme, vis jeg siger jeg beslutter og lade med 1.3bar. vil jeg da sitte min overboost protection til 1.35bar.
igen MS vil cutte af grundet det forhøjet ladetryk.
Men jeg håber da jeg kan få det til og spille.