Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 apr 2025, 20:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2009, 22:37 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2009, 21:54
Indlæg: 20
Geografisk sted: skælskør
ja som sagt, er snart færdig med mit turbo manifol, det bliver færdigt i morgen og olie retur bliver os lavet i morgen og muligvis os rør føring nu må vi se. men spørgsmålet lyder hvor man hk kan jeg få ud af motoren uden af smække et mf2 anlæg i med 4 xtra dysser. og 2 toppakninger. lige nu kører jeg standart komp på motoren. regner med at smække en størrer benzin pumpe på og sætte benzin trykket op. hvor meget tryk kan jeg ca køre og skal jeg til at stelle de ledninger fra oktan stikket ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jul 2009, 23:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2004, 00:57
Indlæg: 633
Geografisk sted: Roskilde
En god ide ville da være og købe en bredbåndsonde, så kan du selv se hvornår det bliver farligt.

_________________
Mvh Martin


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jul 2009, 18:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
192ml dysser som du hæver trykket på giver stadig ikke alverden.

regn med en 140-145hk på 4x std dysser på sug. så 4xtra giver stadig nok til det du kan hive ud af din. dohc stempler klare ikke meget mere end en 200-210hk, hvad jeg har set rundt om i dk,norge og uk. men hvis du giver den en 0,5-0,7bar så er du hurtigt oppe på en 170hk.

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jul 2009, 09:28 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Mindes engang at ha' set en skogenracing.com (De må ansees som værende eksperter indenfor budgettuning af sierraer), hvor de sagde at den begynder at gå magert ved 0,2 bar allerede.

De tog til huggeren og skrællede 4 koldstartsdyser fra saab 900 8v med k-jet indsprøjtning, satte dem i manifolden med opelskruer, og så brugte de en olietrykskontakt der startede ved 0,2 bar til at tænde for dem.
Hvis ikke jeg husker helt galt så ladede de 0,8 bar og lavede 200hk på den motor.

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team