20% reglen

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Danny Salling
Mester Medlem
Indlæg: 931
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

20% reglen

#1 Indlæg af Danny Salling »

Jeg har for nyligt fået at vide at man højst må tune den originale motor med 20%, kan det virkelig passe, er det ikke at man højst må ligge en motor med 20% mere efekt i end den der sad i originalt, det mener jeg da ihvertfald.
Brian

Re: 20% reglen

#2 Indlæg af Brian »

Man må tune den originale motor ubegrænset, alt imens man ikke må lægge en større motor i der yder mere end 20%...
Brugeravatar
jens
Mester Medlem
Indlæg: 788
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Vestsjælland

Re: 20% reglen

#3 Indlæg af jens »

Min kammerat har synet en 156 hk 16v + kadett e bremser og bagvogn i en kadett d pris 14200 kr. Hvis bare fabrikken godkender et bestemt sæt bremser/undervogn til det antal hk man vil have er der chancer så længe bilen er fra før ?/84. Det er dog svært at finde papirer for andet end tyske og svenske biler. Og husk du må ikke øge vægten ret meget.
ivar
Medlem
Indlæg: 111
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: 20% reglen

#4 Indlæg af ivar »

hej jens
kan du hjælpe med den godkendelse eller andre?
min egen d` er ved at være tam
mvh ivar
GOLF ER NOGET MAN SLÅR MED KØLLER
Besvar