Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 23:58

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2002, 16:37 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 476
Geografisk sted: Brøndby Strand
Så blev indsugningen med fuelrail færdig, alles in rusterfrei B-]

http://www.powerpage.dk/upload/front-sug.jpg

http://www.powerpage.dk/upload/side-sug.jpg

_________________
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2002, 17:09 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 63
Geografisk sted: østjylland
Det var da noget af et spjæld ! std. ford ???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2002, 16:33 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 476
Geografisk sted: Brøndby Strand
Sjældet er fra en Alfa 155.
mvh Lasse

_________________
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2002, 16:54 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 343
Geografisk sted: Fyn Odense
jeg bliver nødt af spørge dig
hvad regner du med den ville kunne levere
hk mn

_________________
mvh chr.lunde
Ford SIERRA TURBO


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2002, 08:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 132
Hva' med det indvendige lasse - har du lavet noget specielt der.
mvh Johnny and


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jul 2002, 20:59 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 476
Geografisk sted: Brøndby Strand
Boret op til 2.1 og med mahle stempler
3mm kobber toppakning for sænkning af kompression
Oliekøling af stempler er standard (ford overrasker ind imellem :-D
Ventilsystem til 7500 omdrejninger

Det kunne jo ikke gå at folk grinede når de så motoren, så jeg måtte lirer den lidt op.

Regner med 300++

mvh Lasse

_________________
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jul 2002, 07:50 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 47
@!#$!!!

Jeg håber ALDRIG, at din actuator svigter, så den pludselig skulle kører max tryk med DEN turbo......

@!#$ den er vild!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2002, 10:11 
Hejsa Lasse

Lækker projekt du har gang i ;o)
men hvad hulen er et fuelrail ??

Mvh
Morten


Top
  
 
Indlæg: 24 jul 2002, 10:28 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
Det er der hvor benzin løber frem til dyserne. Du kan se det på det ene billede, det rør som dyserne sidder på.

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2002, 00:59 
Kommer der ikke snart en opdatering inde under Tuningsprojekter? Det ser da ellers ud til at der er sket rigeligt siden den sidste opdate :-O ... Eller skal motoren først... TESTES...? :-D
Det lyder ellers som en supersvedig dåse du har fået samlet dig der!!! Kan man ikke få et panorama billede at HELE bilen? den har jeg ikke rigtigt set endnu...

MVH Gummispoiler


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team