DHB: Hvad er der kørt af tider der ovre?
Redaktør: Moderatorer
- John Sahl
- Admin

- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 13:17
- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
DHB: Hvad er der kørt af tider der ovre?
For os som ikke har mulighed for at være tilstede der ovre, er der så ikke nogen der har hørt hvad de forskellige folk kører af tider i år?
Jeg har kun hørt et tal, og ved ikke engang om det er sandt, men Lars Husballe skulle have kørt 9.50 i går.
Jeg har kun hørt et tal, og ved ikke engang om det er sandt, men Lars Husballe skulle have kørt 9.50 i går.
-
Westmus
- Mester Medlem
- Indlæg: 671
- Tilmeldt: 11 jul 2006, 23:41
- Geografisk sted: Holstebro
Re: DHB: Hvad er der kørt af tider der ovre?
oversigt med alle tider står på www.nitroz.se kik under "resultat" og videre under "resultz"... så står der DHB 2009 ovre i siden! Klik på den så kommer der den fineste overskuelige oversigt med navne, reaktions tider, 60 fods tider, osv osv... 
Husballe...9,42! Men der er da også en baghjulstrækker med 9,55 kan jeg se!
Husballe...9,42! Men der er da også en baghjulstrækker med 9,55 kan jeg se!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Ingen tider fra showklassen? eller er det "U" i bunden?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- BANDIT
- Mester Medlem
- Indlæg: 784
- Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
- Geografisk sted: Sønderjylland
ff
FU - Forhjulstræk uden turbo
FM - Forhjulstræk med NOS, turbo eller anden trykladning
BU - Baghjulstræk uden turbo
BM - Baghjulstræk med NOS, turbo eller anden trykladning
FWD - 4 hjulstræk
A - Amerikaner
D - Dieselbiler
U - Udenlandske, show og special biler (uden for konkurrence)
FM - Forhjulstræk med NOS, turbo eller anden trykladning
BU - Baghjulstræk uden turbo
BM - Baghjulstræk med NOS, turbo eller anden trykladning
FWD - 4 hjulstræk
A - Amerikaner
D - Dieselbiler
U - Udenlandske, show og special biler (uden for konkurrence)
A3 -99 1.8T Quattro
S3 Optimeret
S3 Optimeret
-
Witz
- Junior Medlem
- Indlæg: 81
- Tilmeldt: 14 nov 2007, 12:45
- Geografisk sted: Silkeborg Danmark
- Hartvig
- Mester Medlem
- Indlæg: 678
- Tilmeldt: 23 feb 2006, 20:32
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Sig mig en gang - er DHB ikke længere underlagt en regel om minimumstid
Eller er der fri "tid"
/Hartvig - som er for doven til at følge med i alle reglements ændringerne
Eller er der fri "tid"
/Hartvig - som er for doven til at følge med i alle reglements ændringerne
ADtrailer Lej en LED storskærm !
- luske
- Mester Medlem
- Indlæg: 1099
- Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
breakout var vist meget lavt sat , syntes at have hørt noget med 7.5 men ved ikke om det var sådan i de endelige reglerHartvig skrev:Sig mig en gang - er DHB ikke længere underlagt en regel om minimumstid![]()
Eller er der fri "tid"
/Hartvig - som er for doven til at følge med i alle reglements ændringerne
MVH Luske
-
Westmus
- Mester Medlem
- Indlæg: 671
- Tilmeldt: 11 jul 2006, 23:41
- Geografisk sted: Holstebro
Hvordan er det nu, er banen med klister til DHB? For der er da vist kun et par enkelte biler der laver en 60-fods tid der tyder på de rigtigt bider i asfalten. Ligner også noget Husballe skal arbejde med, for trods masser af Hk og 4WD er der flere langsommere baghjultrækkere der er lige så hurtigt eller endda hurtigere afsted.
Der er en grund til at dragracerne synes 60-fods tiden er så interessant. Mener en tommelfingerregler siger at 0.1 sek fundet her, giver det dobbelte på den samlede 1/4 mile tid. Så hvis Husballe kan følge med de bedste til DHB (0.2 sek) er han nede hvor det lugter af en 8 sekunders tid, uden at skulle bruge mere power.
Der er en grund til at dragracerne synes 60-fods tiden er så interessant. Mener en tommelfingerregler siger at 0.1 sek fundet her, giver det dobbelte på den samlede 1/4 mile tid. Så hvis Husballe kan følge med de bedste til DHB (0.2 sek) er han nede hvor det lugter af en 8 sekunders tid, uden at skulle bruge mere power.
-
STIpower
- Indlæg: 3
- Tilmeldt: 31 maj 2009, 11:47
- Geografisk sted: Falster
Dhb tider.
Der er ikke trackbite på banen, som der var sidste år... Pga at hvis der bare kom den mindste smule regn ville der gå flere timer før man ville kunne genoptage kørsel, så valgte de at undlade i år.
Men der ville helt sikkert være høje 8 tider med trackbite.
Per Turbo DK har lige kørt 9.11 sek i hans drag Supra mk3.
Men tak for nogle fede dage, vi kørte hjem sent igår aftes/inat.
Morten
Men der ville helt sikkert være høje 8 tider med trackbite.
Per Turbo DK har lige kørt 9.11 sek i hans drag Supra mk3.
Men tak for nogle fede dage, vi kørte hjem sent igår aftes/inat.
Morten
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Husballe startede også efter første tur med at skrue 1 bar ned i tryk, så det ikke gik helt op i hjulspin.Westmus skrev:Hvordan er det nu, er banen med klister til DHB? For der er da vist kun et par enkelte biler der laver en 60-fods tid der tyder på de rigtigt bider i asfalten. Ligner også noget Husballe skal arbejde med, for trods masser af Hk og 4WD er der flere langsommere baghjultrækkere der er lige så hurtigt eller endda hurtigere afsted.
Der er en grund til at dragracerne synes 60-fods tiden er så interessant. Mener en tommelfingerregler siger at 0.1 sek fundet her, giver det dobbelte på den samlede 1/4 mile tid. Så hvis Husballe kan følge med de bedste til DHB (0.2 sek) er han nede hvor det lugter af en 8 sekunders tid, uden at skulle bruge mere power.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
