Jeg har en seat toledo som jeg har monteret turbo på men køre nu fortiden næsten uden lade tryk mit problem er at inden jeg vil lave min motorstyring om ville jeg gerne havde en spidser knast i. Men duer det men spids knast til en motor som har fået på efter monteret turbo.
Hilsen lars h
knast og turbo
Redaktør: Moderatorer
-
noller
Re: knast og turbo
Hej Lars
Det skulle ikke være noget problem.....men det er nok bedst at få en prof. til at bearbejde knasten til din motor....så er du sikker på at få et resultat der passer til lige din motor.....specielt efter at der er monteret en turbo....
Det skulle ikke være noget problem.....men det er nok bedst at få en prof. til at bearbejde knasten til din motor....så er du sikker på at få et resultat der passer til lige din motor.....specielt efter at der er monteret en turbo....
- LasseW
- Senior Medlem
- Indlæg: 476
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Re: knast og turbo
Det skal du ikke, det eneste der virker med turbo er højere løft, men ikke hidsigere knast åbning/lukning. Højere løft kan du ikke få ved efter slibning af din oiginale knast. Så du skal købe en "High torqe" knast
mvh Lasse
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
-
noller
Re: knast og turbo
hmmmmmmm
Jeg har da ellers hørt om en meget hurtig A3 Turbo der har fået bearbejdet knasten af jørgen agergaard.....så der må der være noget i det.....
Jeg har da ellers hørt om en meget hurtig A3 Turbo der har fået bearbejdet knasten af jørgen agergaard.....så der må der være noget i det.....
- LasseW
- Senior Medlem
- Indlæg: 476
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Brøndby Strand
- Kontakt:
Re: knast og turbo
Der er vel altid undtagelser, men en hidsig knast har et større overlap hvor både indsugnings og udstøding står åben, med trykladning vil der fare for meget luft og benzin direkte igennem motoren og derfor er hidsige knaster ikke gode til en trykladet motor, højere løft har de også, men det er godt nok, selv på en trykladet da der kommer større hul i igennem.
mvh Lasse
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
-
lars hoffmann
Re: knast og turbo
jeg har snakket med herning car styling og han sagde at piper har et højere løft men jeg hælder mere til danspeed med schenkler knaster de er da tysk produceret så de må da hvade lidt styr på de der tyske motore
-
Kristian T
Re: knast og turbo
Nu er Herning Styling heller ikke et særligt godt sted og handle. Hvis ikke det har skiftet ejer har Brian (mener jeg han hedder), både været i spjældet for fingeret indbrud, dankort svindel + mange kunder føler sig snydt ved ham. Kender en der ventede i over et år på en spoiler han havde betalt og flere der ikke har fået hvad de betalte for.
/Kristian T
/Kristian T
- Bjarki
- Medlem
- Indlæg: 145
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: København
Re: knast og turbo
Jeg har også hørt utroligt meget dårligt om Herning Car Styling. Jeg vil ihvertfald holde mig mig langt væk fra dem...
Mvh Bjarki