en helt mere i dk!

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#11 Indlæg af Ole.. »

Exhume.dk
Senior Medlem
Geografisk sted: Midt i det mørke

#12 Indlæg af Exhume.dk »

yup..så det lige i TV Syd :damn:

Hjemmerøvere hører til i kapellet og ikke i spjældet
kafir harbi
audi_claus
Senior Medlem
Geografisk sted: Ebeltoft
Kontakt:

#13 Indlæg af audi_claus »

Lad os håbe, at knægten i det mindste har lært lidt :ha:

Men der må snart laves indsamlinger til fordel for ofre, der forsvarer sig selv og sine ejendele :damn:
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe) :-)
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer
lqs
Mester Medlem

#14 Indlæg af lqs »

hvis den 17årige var i stand til at jamre... var der i MIN verden ikke brugt for meget magt/vold for at tilbageholde ham.
mindes stadig en fortælling en gammel arbejdskammerat gav. han kom hjem og fandt en indbrudstyv i sit hus. det kom til lidt tumult før politiet kom... hvad var tyvens udlægning spugte jeg? ved det egentlig ikke svarede LASSE (som blev kaldt STORE LASSE=132 i keddeldragt/ kunne ikke passe en alm 12 svejsehandske) han (tyven) "sov" stadig da ambulancen kørte væk med ham....
blev der nogen problemer senere spugte jeg? ja svarede LASSE ,forsikringen ville ikke dække skaderne på nogen frimærker der var kommet blod på!
MVH søren
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#15 Indlæg af Ole.. »

lqs skrev:hvis den 17årige var i stand til at jamre... var der i MIN verden ikke brugt for meget magt/vold for at tilbageholde ham.
mindes stadig en fortælling en gammel arbejdskammerat gav. han kom hjem og fandt en indbrudstyv i sit hus. det kom til lidt tumult før politiet kom... hvad var tyvens udlægning spugte jeg? ved det egentlig ikke svarede LASSE (som blev kaldt STORE LASSE=132 i keddeldragt/ kunne ikke passe en alm 12 svejsehandske) han (tyven) "sov" stadig da ambulancen kørte væk med ham....
blev der nogen problemer senere spugte jeg? ja svarede LASSE ,forsikringen ville ikke dække skaderne på nogen frimærker der var kommet blod på!
MVH søren
Så kan de lære det :tooth:
Brugeravatar
luske
Mester Medlem

#16 Indlæg af luske »

Ole.. skrev:
lqs skrev:hvis den 17årige var i stand til at jamre... var der i MIN verden ikke brugt for meget magt/vold for at tilbageholde ham.
MVH søren
Så kan de lære det :tooth:
x2 :rock:

MHV Luske
Besvar