hehe
Haynes bøger billigst?
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Haynes bøger billigst?
Hvor køber jeg billigest Haynes bøger? Skal bruge en til min AX GTi og min Honda CBR 600 F4 årgang 2000 
hehe
hehe
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
-
Westmus
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Holstebro
Re: Haynes bøger billigst?
Skal det være let så www.saxo.com . 240,- stykket og du behøver knapt rejse dig fra computeren. Mener fragt er hele 20,- hos dem!
Men kan mindes det tidligere var en eller nogen der gjorde i brugte i fin stand, til små penge. Både på stumpemarked, men mener også at have set en Dk hjemmeside.
Men kan mindes det tidligere var en eller nogen der gjorde i brugte i fin stand, til små penge. Både på stumpemarked, men mener også at have set en Dk hjemmeside.
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Re: Haynes bøger billigst?
Ellers er der altid Køsters Motorboghandel: http://butik.kosters.dk/reparationsbger ... 7-677.htmlWestmus skrev:Skal det være let så www.saxo.com . 240,- stykket og du behøver knapt rejse dig fra computeren. Mener fragt er hele 20,- hos dem!![]()
.
-
ad2
- Senior Medlem
- Ole..
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Nordvestjylland
- Volvo-Dennis
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Syddjurs
- Staalanden
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
-
audi_claus
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Kontakt:
Jeg stod og skulle bruge en værkstedshåndbog til en LandRover Discovery årg. 97. Den har Haynes ikke, men Kösters havde den til ca 1300 kr. Ved lidt søgen fandt jeg
www.electronicmanuals.co.uk
som solgte den for 9.99 Eng Pund = 80 kroner som download her og nu, og den havde de diagrammer, jeg skulle bruge. Endda meget smart - ved hver elektrisk samling kunne man fremkalde et foto af placering og hvorledes den så ud.
Jeg købte også et elektronisk reservedelskatalog til Audi (ETOS svarende til Audis ETKA); men deres tilsvarende reparationshåndbøger på DVD her var dels vanskelige at installere og dels lidt mærkelige at bruge.
www.electronicmanuals.co.uk
som solgte den for 9.99 Eng Pund = 80 kroner som download her og nu, og den havde de diagrammer, jeg skulle bruge. Endda meget smart - ved hver elektrisk samling kunne man fremkalde et foto af placering og hvorledes den så ud.
Jeg købte også et elektronisk reservedelskatalog til Audi (ETOS svarende til Audis ETKA); men deres tilsvarende reparationshåndbøger på DVD her var dels vanskelige at installere og dels lidt mærkelige at bruge.
1140 Hk er hjemme (2 biler 3 styreboxe) 
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer
Heraf tegner det Blå Bæst sig for 600 and counting
PS: aerodynamik er for folk, der ikke kan lave motorer