Hej, jeg er sq lidt i tvivl... har renoveret en maskine til min klub-rally racer, i håbet om kompression på alle 4 cylindre kan hente lidt sekunder...
men men men! tidsplanen er sq som sædvanligt skredet en del, og forudsat at resten går efter planen kommer den først i bilen igen næste weekend, og første løb er næste weekend igen, og næste weekenden efter igen.
altså ikke rigtig tid til at køre den roligt til som jeg ellers ville, nok max et par hundrede km inden første løb.
Så nu er spørgsmålet hvordan jeg bedst forbereder den på den mishandling den får?
der er "nye" stempler i, nye ringe nye lejer og naturligvis blir ventilsæderne frisket op.
skal jeg køre nogle lange ture, eller tage så mange småture som muligt med vekslende gas efter de første 100 km?
Der må da være andre racere derude der har erfaring inden for den slags
tak.
_________________
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!
www.slavteren.tk