Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 apr 2025, 00:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
BTW bilen er hvid.

giver martin ret. :cry:

og boxen er en alm box til en alm gadebil. kender rolf. hvis han vil fortælle mere skal han selv gøre det.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
jamen så kunne manden jo levere et kasse fabrikat. men hvorfor ikke snakke med www.bos.dk de laver trods alt intet andet end at skille, renovere og samle gearkasser, så mon ikke de også vil kunne hjælpe her? og ja det kan MÅSKE være ligegyldigt, hvilken bil det er fra, men hvordan skulle man nogensinde kunne vide det, med det indlæg der blev postet? der er jo ingen detaljer om noget som helst.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
tror nu også godt jeg ved hvem det er, nu hvor jeg fik kigget under hans profil og hans hjemmeside link. ham og frank hostrup har jo hver sådan en fin cossie der. :wow: :rock:

Medlem

møffe skrev:
rofl skrev:
Hej

I kender så mange :D :D

Skal bruge en gearkasse mand der har styr på det - og her tænker jeg på en der virkelig har styr på det og som mener han/hun kan samle min manuel gearkasse til min personbil uden tegninger og IKKE ret meget hjælp fra omverdenen.

Har fundet en i England der kan, og som har alle reservedelene, men kunne være lækkert lige at finde en i Danmark der har styr og lyst til at prøve sine grænser lidt af :reading: :coffee: :cooking:

Selv - tror jeg nok det er lige en for stor mundfuld til mig og håber da nogen af jer kender en der kender en som er frisk :D

rofl
20254783
haløj roffel. jeg fik et nummer for et stykke tid siden, ved ikke om det stadig virker. men gutten samlede boxé til 4x4 modellerne i GR.N

J.rodriques
86847749

var der ikke noget med ingen dumme spørgsmål kun svar??[/quote]

Ja for pokker.. det kunne jo være én/nogen kendte en gearkassenørd som have mod på et projekt. I er sq ellers skrappe nok til at komme med gode råd og villedning :wink: ellers (super fedt iøvrigt)

åh.. Daw Rolf

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Vauw chick fight! :popcorn:

mon det er denne kasse, hele miseren handler om ?
Billede

Jeg vil så nødig træde på noget, men lige præcis http://www.bos.dk/ har to af mine venner rigtig dårlige erfaringer med..

Titel:
Moderator

mh skrev:
Det er en Speciel manuel racer kasse - en af den slags som en alm. powerpage bruger ikke fatter sammensætningen af alligevel... og dermed sagt lad vær med at lav grin (typisk powerpage mentalitet efterhånden) bare fordi du ikke har noget fornuftigt at komme til bordet med...

Nick hvad hed det firma i gladsaxe som jeg hentede dine pakninger til auto-transkassen - de kunne være et bud som ligger tættere på Rofl's hometown...

Martin, for pokker!

"En alm. powerpage bruger ikke fatter sammenhængen af alligevel"??

Hvordan pokker har du tænkt dig at den udtalelse skal forståes, ud over en megasviner til hele forummet, incl alle skribenter? Har du hentet inspiration fra Bilgalleri?

Vi ved nu at manden søger en reperatør der kan trylle med eet eller andet som ingen ved hvad er, udover at du til sidst afslører at der er tale om en afsindig speciel racergearkasse.

hvis den her tråd er noget, så er den symbol på en hel masse som Powerforum(i mine øjne) ikke har brug for.

Chick fight er nok et fint udtryk her. Selv Caps-Lock tricket er i brug, noget der typiskt ikke bidrager til noget.

Reelt hopper kæden af da "den almindelige" PP bruger forsøger at hjælpe ved at spørge ind til et aldeles utilstrækkeligt spørgsmål, og der bliver omgående kvitteret med et frækt svar.

Men snak med Rene TurboMotor, han har moddet flere toyotagearkasser, og er sikkert dygtig til det(uden at have aktier i hverken Rene eller Toyota!).
(var det det svar i skulle bruge?)

Ingen her kan se om der er tale om en der skal have skiftet sync ringe i en starlet, eller om der er en der har fundet en 6trins sekventiel Hewland i en skrotkasse, vel?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

gearkassen kan nu findes i 120hk´s biler std. så køre man talbot så er det en racer kasse.
den bruges så også i andre modeller.

rollo skal bare have hjælp med at finde en person der kan samle den. utroligt nok han ikke selv kan (har du stadig for travlt med den garage morfar??? )

Titel:
Mester Medlem

Yugo Turbo skrev:
tror nu også godt jeg ved hvem det er, nu hvor jeg fik kigget under hans profil og hans hjemmeside link. ham og frank hostrup har jo hver sådan en fin cossie der. :wow: :rock:
:wink: :wink:

faktisk længe siden frank har været på banen??

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyns land
Ja nu viste jeg ikke hvad mærke der var tale om, ellers kan de her www.maxxtuning.se godt trylle. Kan ihvertfald få opel´s elendige fordelerkasse til at holde !!!

Mvh den alm(dumme) bruger

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Wankel skrev:
Graversen autoteknik i Hinnerup

Damn, et seriøst indlæg - der kan man bare se... :tooth:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time