Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 04:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2009, 13:45 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 15 jul 2003, 11:34
Indlæg: 504
Geografisk sted: Stevns
Er ved at monterer bremserforstærker på ræseren men da gearkassen er en smule i vejen tænker jeg på at lave lidt hældning på hovedcylinderen så den hælder 10-15 gr. bagover

De to beholdere der sidder på bliver monteret fast i karossen og forbundet med slanger og så de kommer til at nænge vandret som de plejer.

Der er udtag i hovedcylinderen i enden om på midten, men er lidt i tvivl om det vil påvirke funktionaliteten og evt. besværliggøre udluftningen hvis jeg ændre vinkel om beskrevet.


Vedhæftede filer:
brake.jpg
brake.jpg [ 14.28 KiB | Vist 3367 gange ]

_________________
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede
Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2009, 15:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 11 jul 2006, 22:41
Indlæg: 671
Geografisk sted: Holstebro
Tvivler på det har den store betydning. Der er jo mange biler hvor den sidder på skrå originalt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 mar 2009, 16:19 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 15 jul 2003, 11:34
Indlæg: 504
Geografisk sted: Stevns
Ok, dem er jeg ikke stødt på. Men jeg kunne heller ikke rigtig se hvad der skulle gøre at det ikke virkede.

_________________
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 mar 2009, 21:09 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 11 jul 2006, 22:41
Indlæg: 671
Geografisk sted: Holstebro
F.eks på min pug 206 sidder den i noget der ligner 30 graders vinkel. Mener også den sidder med næsen en smule i sky på ind til flere lidt ældre Ford modeller. Nu er du vist lidt Fiat mand... tror faktisk også nok det er tilfældet på en Cinquecento! :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2009, 21:28 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 51
Geografisk sted: KBH
Brisse skrev:
Er ved at monterer bremserforstærker på ræseren men da gearkassen er en smule i vejen tænker jeg på at lave lidt hældning på hovedcylinderen så den hælder 10-15 gr. bagover

De to beholdere der sidder på bliver monteret fast i karossen og forbundet med slanger og så de kommer til at nænge vandret som de plejer.

Der er udtag i hovedcylinderen i enden om på midten, men er lidt i tvivl om det vil påvirke funktionaliteten og evt. besværliggøre udluftningen hvis jeg ændre vinkel om beskrevet.


skal bare sikker dig at væskebeholder ikke suger luft når hovedcyl bliver vinkel. har prøvet det og det tog en hel uge at finde fejlen, surt

hilsen søgaard

_________________
www.rallycar.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 mar 2009, 21:48 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:26
Indlæg: 310
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Umildbart kan jeg ikke se noget galt med det - på peugeot 405 sidder den lodret


Vedhæftede filer:
405brake booster.jpg
405brake booster.jpg [ 12.59 KiB | Vist 3360 gange ]

_________________
Mvh Kenneth

Alt under 800Nm burde være 2 takt
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 mar 2009, 14:44 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 15 jul 2003, 11:34
Indlæg: 504
Geografisk sted: Stevns
Tak skal I ha'. Jeg var også rimelig sikker på det ville virke, men ville lige høre om andre havde en anden mening.

_________________
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team