Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 11:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Exhume.dk skrev:
Vil da give mange ret i at en "åben" garage sagtens kunne virker.

Har man flere end 25 indlæg. kan/burde man kunne læse og skrive indlæg derinde uden at nyoprettet spam eller ivrige myndighedspersoner den vej kan være med på en kikker.

Hele det øvrige forum er jo åbent for alle, selv ikke brugere, så syntes det er ret normalt med en members only afdeling, hvor man kan tage en debat f.eks som ikke egner sig til det åbne forum.

Hvis denne hjemmeside skabelon kan understøtte det, vil en shoutbox også være ret nice, der vil sikkert falde masser af visse ord af en fredag eller sen lørdag aften :gnaek:

Må nødvendigvis give Ravnen ret i at flere powerprojekter ville være ret lækket at se i fremtiden. Er det virkelig alt vi kan mønstre på den scene, eller ?
( ja, har ikke lige selv fået det gjort endnu..men alligevel )

Det var mine 2€

Den med et members only debatforum tror jeg godt kunne være en rigtig god ide, en slags udbygning på Garagefuskerne, især god når tonen HELDIGVIS en gang imellem bliver lidt hård (man får ikke rystet nogle aber ned af et træ ved at bare at prikke til det...) eller for den sags skyld emner som ikke lige umiddelbart kommer uindviede ved, på denne måde vil man kunne undgå at sarte sjæle bliver skræmt væk før de når at melde sig ind på PF og man beholder selfølgelig det gamle (åbne) debat forum til den deklassificerede snak...

Billede

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Admin
Admin

Tak for input, kommentarer, kritik, forslag mm !!
Jeg summerer op på det i løbet af kommende uge :cooking:

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Ravnen skrev:
bla-bla-bla, folk udefra gider ikke læse 36 sider om momentnøglers tolerancefejl og at DASU og Hartvig er dumme igen igen! - bla-bla-bla

Yeaa......... så er der ikke længe til bøgen springer ud, og Ravnen kan forsætte sine tilsyneladende ustoppelige kommentarer og meningsløse mundbæ.... :cooking:

@ Jakob

Jeg er udmærket tilfreds med forummet som det er nu, men bliver der ændret i indeksene tror jeg sagtens at jeg kan navigere rundt alligevel - eneste ønske skulle måske være en brokkasse til alle de sure og utilfredsse - og så en mulighed for at sætte dette indeks på "skjul"

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Hartvig skrev:
Ravnen skrev:
bla-bla-bla, folk udefra gider ikke læse 36 sider om momentnøglers tolerancefejl og at DASU og Hartvig er dumme igen igen! - bla-bla-bla

Yeaa......... så er der ikke længe til bøgen springer ud, og Ravnen kan forsætte sine tilsyneladende ustoppelige kommentarer og meningsløse mundbæ....
/Hartvig

Meget godt taget ud af kontekst, karl smart... og så af den mand på PF der kan lukke mest lort ud, uden sammenligning!
...og som tilsyneladne fatter minus af hvad jeg skriver - prøv og læs indlægget igen og se om det var et angreb på dig, Hartvig, eller måske du bare har så meget paranoia fra vores sidste "møde" at du tror at jeg gider at bruge mere tid på dig og dine røverhistorier...

Her har du en glad smiley og lad os så stoppe her... :D

Billede

Titel:
Mester Medlem

hvad der kunne være et håb for fremtiden og ikke mindst denne side.
lidt mindre, se hvad jeg har.
lidt mindre, det det er kun mig der ved noget om dette emne.
lidt mindre, sådan er det... fordi sådan er det... fordi sådan har det altid...
meget mere videndeling.
meget mere, se her hvad jeg har lyst at prøve, hvad er jeres input?
meget mere, jeg har et problem. nogen der har en alternativ løsning?
MVH søren

Titel:
Admin
Admin

Igen tak for input. Jeg har funderet, læst og lyttet til jeres forslag.

Det bliver ved de forholdsvis små ændringer.

1) Salgsforummerne omdøbes til "Sælges" og "Købes".
2) Powerprojekter omdøbes til "Hvad sker i Garagen"
3) Nyt forum for nye brugere til kort præsentation.
4) "Tuning" har fået et lille "Motorteknik" med i overskriften.

5) Dertil "Spørgehjørnet". Det har til formål at få nybynderne med interessen ud af busken og blive en mere aktiv del af forummet. Jeg tror som sagt en stor del kigger og har mange spørgsmål som ikke kommer ud. Og jeg er ganske overbevist om jeg ikke er den eneste som får PM med spørgsmål der kravler langs væggen. Her har vi alle en stor opgave!
Spørgsmålene skal ud i forummet og gøre gavn!

I den forbindelse findes et godt ordsprog: "Catch a man a fish and you will feet him for a day ->learn him to fish and you will feet him for a life time".
Meget sigende, og mon ikke manden også en dag byder på en middag :)

Jeg har skrevet [BETA], fordi jeg gerne vil afvente aktivitetsniveauet 1-2 mdr. Jeg har lagt opslag i forummet om at tråde der udvikler diskussion på lidt højere niveau evt. kan blive flyttet af moderator til forummet for "Tuning og Motorteknik".

6) Jeg så helst at Garagefuskerne blev overdraget til "Nye brugere - præsenter jer selv", men jeg hører også nogen har ønske om et "members only" forum. Der kan evt. ved en opgradering af forumsversionen, eller plugin, findes mulighed for automatisk adgang >25 indlæg. Den skal lige tygges på...

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Herning, Midtjylland
JakobM skrev:

Jeg synes også godt at "gamle" brugere må følge trop og oprette sig, evt med et lille billed af ansigt, så man kan genkende folk til div. træf og arrangementer.

Ellers en fin opdatering :rock:

Titel:
Admin
Admin

efterz skrev:
JakobM skrev:

Jeg synes også godt at "gamle" brugere må følge trop og oprette sig, evt med et lille billed af ansigt, så man kan genkende folk til div. træf og arrangementer.

Enig, -> også derfor jeg hælder til forummet "Garagefuskerne" skal overgå hertil. Selvfølgelig, i så fald, med god varsel så folk kan fjerne billede eller få slettet profil-topic hvis de ønsker det da det før var lukket.

Hvad er folks holdning hertil?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes at det stinker, så til den tid må du godt slette min...

Billede

Titel:
Admin
Admin

:D Det var da en klar udmelding.

Jeg vil godt lige understrege, at "Garagefuskerne" forbliver som nu, medmindre der tilslutter forslag og opbakning om andet. Her beder jeg blot om holdninger, og jeg har luftet et forslag/alternativ. Mit andet forslag (for at lette adgangsprocessen), er som tidligere nævnt at bibeholde nuværende setup og dertil med mulighed for automatisk adgang ved >xx antal indlæg hvis jeg kan finde et modul dertil.

Mvh Jakob

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time