Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 14:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Her er det så jeg syntes mening 3 træder i kraft.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Supra MK4 skrev:
Her er det så jeg syntes mening 3 træder i kraft.

Finn, tør dine øjne og æd en mariekiks - tyndarm!

NU! nu gælder den...

Prøv at læse indholdet istedet for at pive over at det ikke harmonerer din overbevisning...

her er der nogle glade smileys :D :tooth: :gnaek:

Billede

Senest rettet af Ravnen 01 mar 2009, 17:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem

Jeg piver skam ikke, nærmere dig der gør det over mss535 skriver sin mening, og den måde han opfatter det.

Og det var jo meningen med det hele ikke ? hr. tyndarm :tooth:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
Supra MK4 skrev:
Tror du har fat i noget af det rigtige der mss535.

tja....lyder rimeligt.....

Titel:
Mester Medlem

Vil lige sige, jeg syntes forum er fint, og har INTET imod garagefuskere forum.
Det er jo op til folk selv, om de vil melde sig ind, men klart at jacob vudere folk mening og træffer beslutninger ud fra hvad folk skriver og mener.

Senest rettet af K-FINN 01 mar 2009, 17:12, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Supra MK4 skrev:
Jeg piver skam ikke, nærmere dig der gør det over mss535 skriver sin mening, og den måde han opfatter det.

Det kaldes debat, du ved... det bølger lidt frem og tilbage indtil vi kommer frem til et kompromis eller måske endda en afklaring...

Billede

Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Supra MK4 skrev:

Det kaldes debat, du ved... det bølger lidt frem og tilbage indtil vi kommer frem til et kompromis eller måske endda en afklaring...

Ved det godt nick.
Altså jeg tager det ikke så tungt når du bruger mening 3 på mig :tooth: , men nogen tror måske du mener det hårdere, end du egentlig gør.

Titel:
Senior Medlem

Jeg syntes MSS535 skriver nogle ting som jeg kan nikke meget genkendende til, men ang. garagefuskerne syntes jeg det er mærkeligt at man kan ha den mening, men samtidig må man jo også respektere den.

Jeg tænker lidt på om man ikke kan automatisere adgangen, så at når en bruger når 25 posts så har man automatisk adgang. Der er absolut intet VIP over den sektion, det er altså ikke ligefrem alle PF's pretty boys der er derinde :mrgreen: det omfatter også mig selv hehe

Jeg har snart været herinde i 4år, er ret ofte herinde, for det meste hverdag. Jeg læser og læser, Men modsat MSS535 mangler jeg dog praktisk erfaring nok til at kunne svar, eller måske turde give mit besyv da jeg ikke vil give et forkert råd :)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Uden at ville blande mig for meget i denne tråd så vil jeg da lige kaste et par ting i gryden :cooking: (he he vi har fået en ny emocicon)...

1)
KISS Keep It Simple Stupid ... et meget godt udgangspunkt som blandt andet google's søgemaskine er et godt eksempel på.. ikke for meget tung grafik og flash eyecandy ligyldigheder.. det er indholdet der er det vigtige her !!

Nu ved jeg godt at langt de fleste idag har en hurtig net forbildelse, men jeg bruger 7 ud af 10 gange min 3g telefon til lige at chekke hvad der er sket her på forummet og selvom den godt kan vise grafik så er jeg ikke interesseret i at se en eller anden fancy animation, eller ligende, hver gang jeg lige skal opdateres.. der er også et andet bizz ord der passer godt sammen med KISS det er LEAN (wikipedia er jeres ven hvis i vil vide mere :wink: )

2)
I forlængelse af pkt.1 så husk på at usability (aka brugervenlighed) er nr 1 dvs. det skal være nemt og hurtigt at komme rundt på forummet og få læst de tråde man finder interessant.. det betyder også at fonten skal være letlæselig og font farve samt baggrunds farver skal have et ordentligt kontrastforhold .. igen det er det der er skrevet her i forummet der er i fokus

3)
Forums opdeling.. vil jeg springe over lige pt. dog vil jeg lige pointerer at der kan blive behov for flere moderatorer til at flytte indlæg hen på den rigtige hylde hvis ikke forum indelingen er mer end indlysende .. også for de teknisk handicappede

4)
Angående garagefuskerne.. Jeg har ikke meldt mig til garagefuskerne fordi jeg ikke var intersseret i at skabe for meget offentlig omtale af køretøjet da det indtil for ca 1 år siden stadigt så offentlig vej en sjælden gang ind imellem.. det sker ikke mere da køretøjet er blevet for bane modificieret til kørsel på offentlig vej.. jeg ville ikke komme mange km før Laurits betjent får doughnut'en galt i halsen og lige skal se hvad det er for et "spændende" køretøj jeg kører rundt i (læs: Laurits ser sin chance for at blive månedens mest indtjænende medarbejder og snuppe titlen for "flest skrevne bødeforlæg på ét enkelt stk køretøj") ... desuden er bane undervogn og slicks ikke særlig god på offentlig vej og decideret umuligt om vinteren..
Og så syntes jeg man har hørt for meget om forsikringsagenter eller ligende der kan finde på at snuse rundt på fora efter bilsyndere .. et sted som garaskefuskerne lyder lige lokkende nok på den slags klientel

På den anden side så var jeg bruger af PF i mange år som anonym bruger før der blev tvungen tilmelding .. hvilket nok også dengang var af samme modvilje for at træde for meget ind i rampelyset .. vi ved jo alle at det at interesserer sig for og rode med biler i Danmark er anset for en dødssynd næsten på samme niveau som pædofili

5)
Angående A & B hold
Selfølig er der et A og et B hold.. det er ikke ment som om A holdet ser ned på B holdet men vi befinder os på et forum hvor den eneste måde vi har for at bedømme hinanden er på det der bliver skrevet .. og der skal lige som være lidt mere end et par poster til at man kan danne sig et billedet af hvor vedkommende ligger "teknisk" placeret .. altså om han er en man kan lærer noget af eller om det er en der er "ude på dybt vand" ...

Og til nye medlemmer ..hvis man ikke kan tage lidt gas bør man nok overveje en anden hobby (eller et andet forum)... men når det er sagt så kan jeg da ikke, i alle mine år herinde, huske at der har været nogen der har været alvoligt oppe at toppes, eller mobbende efter hinanden på en ikke "kærlig" måde :lol: .. så det er bare at komme i gang med at skrive nogle indlæg hvis der er noget i er i tvivl om eller har noget andet i skal af med.. dog så husk én ting .. undersøg først selv lidt inden du spørger .. smid det lige engang igennem google eller wikipedia først, det er irreterende at skulle forklare noget der kan klares med en 2 sek google søgning .. så hvis i har lavet lidt benarbejde først så er der mange herinde der gerne hjælper... hvis de da kan ... og det er ikke forbudt som nyt medlem at svarer på andre nye (og gamle) medlemers indlæg .. hvis i ved noget så skriv det, det er ikke "A-holdets" job at svare på alle spørgsmål ... når i har gjort det et par gange så er i måske selv på "A"-holdet .. "come on over to the dark side .. you know you want to"

Og tilsidst så husk at vi har et medlem imellem os som startede som frisør der vidste nada om biler, motor og teknik .. det er han siden kommet efter... så hvis en frisør kan så er der også håb for dig !!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i det mørke
Vil da give mange ret i at en "åben" garage sagtens kunne virker.

Har man flere end 25 indlæg. kan/burde man kunne læse og skrive indlæg derinde uden at nyoprettet spam eller ivrige myndighedspersoner den vej kan være med på en kikker.

Hele det øvrige forum er jo åbent for alle, selv ikke brugere, så syntes det er ret normalt med en members only afdeling, hvor man kan tage en debat f.eks som ikke egner sig til det åbne forum.

Hvis denne hjemmeside skabelon kan understøtte det, vil en shoutbox også være ret nice, der vil sikkert falde masser af visse ord af en fredag eller sen lørdag aften :gnaek:

Må nødvendigvis give Ravnen ret i at flere powerprojekter ville være ret lækket at se i fremtiden. Er det virkelig alt vi kan mønstre på den scene, eller ?
( ja, har ikke lige selv fået det gjort endnu..men alligevel )

Det var mine 2€

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time