Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 11:25

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Efter et par indbrud på naboværkstedet i den sidste måneds tid har jeg besluttet at der skal en alarm op.
Har droppet video overvågning da jeg tit synes man ikke kan se en skid alligevel, medmindre at det er dyre sytemer.

Er faldet over denne her http://www.alarm-sikkerhed.dk/product_info.php?cPath=21&products_id=39

+ nogle ekstra sensore

Nogen der har handlet med denne side? Den virker lidt suspekt pga af betalingsmetoden (dankort via paypal,...har ikke lige set det system før) og kan ikke finde adresse og cvr

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg monterer alarmer og sætter en del af disse op ved private http://powermax.dk/xipps739749/Startpakker/c-1-81/
Det er selfølgelig også en del dyrre, mendet ved jeg der virker.

Hvad angår siden kan jeg ikke tale hverken godt eller dårligt om, men ja det virker lidt mærkeligt...

Kameraovervågning kan sagtens være godt både dag og nat, men så skal man købe kameraer med IR lys. De er ikke så meget dyrre, tyvene ser ikke lyset og selv om det er helt mørkt, ser det ud som dag...

En bekendt har købt videoovervågning her og det har han bestemt været tilfreds med...
http://kinapriser.dk/open1/openosc/openosc/pakkeløsning-m-4-kuppel-kamera-500-gb-dvr-optager-p-137.html

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Duckstar her inde fra har lige installeret noget alarm hjemme hos ham selv og det så ganske nice ud, lige som prisen var helt fornuftig. Jeg er sikker på at han nok skal fortælle om det når han ser tråden her.

.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Hvis der er en internetforbindelse til rådighed i værkstedet er lockon.dk en mulighed. Hvis man er it bekendt er det en ret fed løsning. Simpelt at sætte op..

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
NMB1022 skrev:
Nogen der har handlet med denne side? Den virker lidt suspekt pga af betalingsmetoden (dankort via paypal,...har ikke lige set det system før) og kan ikke finde adresse og cvr

paypal er et meget udbredt betalingssystem som bla ebay bruger , har selv betalt over paypal rigtig mange gange. Det skal du ikke ha skrupler over :D

S3 Optimeret

Titel:
Medlem
Brugeravatar

duckstar skrev:
Hvis der er en internetforbindelse til rådighed i værkstedet er lockon.dk en mulighed. Hvis man er it bekendt er det en ret fed løsning. Simpelt at sætte op..

Det ser ud til at være et godt produkt, men man hænger på et abonnement hvor man med en GSMalarm kan nøjes med et taletidskort eller andet billigt simkort...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Det er korrekt at abonnementet afspejles i antallet af enheder man hæfter på.

Jeg betaler kr. 114,- om måneden for konstant overvågning af alarmen, online kontrolpanel, sms, email og opkaldsfunktioner, overvågning af batteriniveau, funktion på rumsensor, dørkontakt, betjeningspanel og røgalarm. Jeg har prøvet at slukke min router og der går omkring 15 sekunder før min telefon ringer og siger at jeg har mistet internetforbindelsen plus der indgår alarmer via sms og email omgående. Når der går en alarm sker det endnu hurtigere.

Indeholdt i abonnementet er opkald, sms, email og alle ovenstående services (det er nemlig ikke alarmen der sender dem, det kommer centralt fra), hvilket forekommer mig rimeligt taget i betragtning at indkøbet af selve alarmen kun kostede 1.700 kroner. Der er langt op til de cirka 5.000 kroner en powermax med cirka samme features ville koste. Lockon.dk produktet var også lettere for mig at montere da jeg ikke vil have betjeningspanelet med boks monteret i vores entré, af hensyn til at trække ledninger til strøm. Med lockon.dk alarmen er betjeningspanelet trådløst og på batteri, så det er bare skruet op i entréen og selve alarmboksen skjult i et krydsfelt hvor der i forvejen er internetforbindelse, pstn backup og strøm.

Al konfiguration af alarmen foregår fra et webinterface hos lockon.dk.

Systemet er uden vægterordning hvilket i mine øjne også er ligegyldigt. Et godt naboskab er vigtigere, og ud over at jeg og min kone alarmeres i en kæde, er visse naboer med i kæden og kan dermed reagere langt hurtigere end nogen vægter til 4-500 kroner om måneden (antagelse..)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
bp.gass skrev:
kan nøjes med et taletidskort

taletidskort...bliver de ikke spærret/nummeret lukkes efter et par måneder hvis ikke de bliver brugt??

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Bandit> Har også selv brugt paypal MANGE gange, men ikke lige på denne her måde. Normalt når man skriver at der kan betales med dankort plejer det at være over pbs + at der ikke er en adresse og se nummer at finde. Virker lidt spøjst hvis man driver en forretning

tror jeg hopper min gsm alarm da der ikke er internet på værkstedet

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Systemet er uden vægterordning hvilket i mine øjne også er ligegyldigt. Et godt naboskab er vigtigere, og ud over at jeg og min kone alarmeres i en kæde, er visse naboer med i kæden og kan dermed reagere langt hurtigere end nogen vægter til 4-500 kroner om måneden (antagelse..)

Det lyder faktisk spændende og jeg tror jeg vil kigge lidt nærmere på den alarm...

Vægterordning koster ikke noget andet end de skal ud og køre. Det koster fra ca 500 kr og opefter alt efter udrykningstid...[/quote]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time