mads m skrev:
hej
ville gerne have lidt flere HK ud af min audi men det er dessvære kun en 1.8 og efter hvad jeg har læst så giver det nogel problemer vis amn skal ahve sat større turbo på f.eks.
så ville høre om det samme gælder med en kompressor (har set en på bigalleri med kompressor) eller om det er muligt at sætte en ny turbo motor i og hvad prisen eventuelt ville være.
den skal kunne gå gennem syn og må gerne komme op og få de 200 HK lidt alla en S3'er
har selv prøvet og undersøge det, men syndes det er svært at finde noget om det, så håber på i kan hjælpe mig.
Kort sagt. Hvis det er en 125Hk du har kan du lovligt opgradere til en 1.8 Turbo med 150 hk (agu mener jeg den hedder) Det kræver at du tropper op i synshallen med en typegodkendelse fra en 1.8 Turbo (har de højst sandsyneligt)
Det er højst sandsyneligt afgift berettiget fordi det ikke er tuning på den orginale motor.
200 Hk kommer du ikke op på lovligt da du jo har brugt de 20% , men det kan selvfølgelig sagtens laves på en turbo motor så synsmanden ikke lægger mærke til det.
Glem kompressor løsningen. Der har du ingen godkendelser