Hej - Så lige debatten vedr. hvilken lift man skulle vælge og jeg mener at man kan få en 10-20 år gammel stenhøj lift til de penge og de er helt sikkert gode, men du har ingen garanti eller noget så hvis den crasher så er det bare surt.
Jeg kørte ud til et af de firma´er du havd lavet link på Jema Autolifte for at se hvad de havde og jeg må sgu nok sige at den 2 søjlet lift de har at byde på er iorden og så koster den kun 14.800 + moms og det fede ved den er at den tager 4200 kg og så få man kvikarme med i prisen hos alle de andre koster de 4000 - 8000 ekstra.
Da jeg snakkede med dem kom der andre kunder ind og det var fra en kommune (ved ikke lig hvilken) og de købte en lift og jeg hørte der var garanti på mv. så helt galt kan det ikke gå.
Jeg går og tænker over om jeg skal smide bukkende ud og købe en af deres.
Så min konklution er Stenhøj godt men for dyrt - Nogle af de andre kan også gå, det er helt sikkert der er meget l... på market men hvis man er lidt forsigtig lige som når men køber bil kan det være lige så godtefter min mening.
Jeg smider lige linket til deres side så ring og tag en snak med dem, de er sgu flinke nok selv om du kommer som den "lille mand" som jeg gjorde.
Se mere her :
http://www.jemaautolifte.dk
Håber det var til lidt hjælp - held og lykke med købet
ses
Karsten