Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 11 jan 2025, 16:55

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Hvem har ikke på et eller andet tidspunkt været i samme situation...

Nogle af dem er gamle kendinge, men stadig lige morsomme...

http://www.funnybunny.com/videos/20/Str ... ompilation

Billede

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
Ha ha ham der går amok med skumslukkeren.
Det er sjovt fordi rygere er nogle kvaj. :lusket:

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vendsyssel
Wankel skrev:
...rygere er nogle kvaj. :lusket:

:popcorn:

http://www.youtube.com/watch?v=Ncq9stPGb2E

Titel:
Admin
Admin

Hahahaha hvilket grin at starte en weekend på ... :grin: :grin:

Hun går jo fuldstændig i chok den første blondinedukke.
Den bedste er ham der rykker skærmen på kopimaskinen, den havde jeg ikke set komme... :tooth:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Den med skumslukkeren burde være standard... For alle de klammo rygere der mega ryger lige uden for indgangen alle steder... der burde bare hænge sådan nogle mega slukkere alle de steder hvor rygere ryger hvor ikke rygere skal passere...

sæt priserne MAX op på cigaretter... og rygerelaterede sygdomme skal rygeren SELV betale for på hospitalet!

Titel:
Moderator

Yugo Turbo skrev:
Den med skumslukkeren burde være standard... For alle de klammo rygere der mega ryger lige uden for indgangen alle steder... der burde bare hænge sådan nogle mega slukkere alle de steder hvor rygere ryger hvor ikke rygere skal passere...

sæt priserne MAX op på cigaretter... og rygerelaterede sygdomme skal rygeren SELV betale for på hospitalet!

Interessant holdning.

For 10år siden var rygere ikke set på som et forhadt folkefærd. Idag er de mildt sagt jaget vildt. De er definitionen på uønsket adfærd set fra det almindelige samfunds synspunkt.

Om 10år fra nu, så ser vi måske på alle over 85kg som fede læs flæsk, og måske endda det bliver lovligt at smide dem ud af MC.D.....? :coffee:

Imellemtiden(om 5år) er PowerForums læsere selv blevet en ildeset minoritet, hvor det er almindeligt anerkendt at tage alle skribenternes IP adresse, og hænge dem ud som fartgale bensinforbrugende bøller. Måske endda legalt at brænde deres køretøjer af, fordi tiden og negativ fokus har gjort dem til en uønsket minoritet, set fra det almindelige samfunds synspunkt.

Ekstremisme? Spørg rygerne om det ;-)

Hverken ryger eller overvægtig,men dog alligevel lidt bekymret....

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i det mørke
LOL @ OCD'eren i elevatoren, han skal bare ned..og der skal åbenbart fart på :mrgreen:

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
rygning er den ULTIMATIVT største selvpådragede dødsårsag vi kender til idag...

Min holdning til rygning har ikke ændret sig de sidste 10 år du snakker om der. ej heller de sidste 15. det at de er jaget vildt, har de da så sandeligt selv bedt om. hvis der blev taget hensyn, så ville folk jo ikke brokke sig, men det at folk ryger i elevatorer, på toiletter osv. dvs steder hvor folk der ikke ryger kommer og i den forstand ikke helt kan undgå. kan det være sigtigt at ikke rygere skal tage trappen for at undgå røg? eller skal ikke rygere lede efter et lokum hvor der ikke er blevet røget? og nu vi er igang, så findes der næppe en plet i danmark hvor der ikke ligger skoder og flyder. er man på stranden (på denne side af broen) så har mega dovne og klammo rygere slukket deres røg i sandet og efterladt deres skod samme sted. de penge man får ind ved at sætte prisen op til 1000 kr pr pakke ku man så passende bruge på at ansætte nogen til at samle deres efterladenskaber op...

Jeg her aldrig kunnet udstå rygning. det lugter grimt og er man i nærheden af nogen der ryger så lugter ens tøj stadig når man kommer hjem. det er der da ikke nogen der sige om biltrafikken.

Selvom det de senest har fundet på er at lukke nørrebrogade for gennemkørende trafik og så står der et kvaj af dimentioner på tv og siger at nørrebros borgere lever kortere end resten af byens borgere og det mener tumpen er på grund af biltrafikken...
KUNNE man forestille sig at det er fordi nørrebros borgere drikker, ryger og tager for mange stoffer? for det er nok tættere på sandheden!

mega selvfede miljøaktivister... lad dog være med at tude.

hvis man flytter ind ved siden af tivoli, så kan man nok høre gæsterne og forlystelserne

Hvis man flytter ind ved siden af en minkfarm, så lugter der af mink

bor man i etage byggeri, så kan man høre de andre beboere

bor man på landet lugter der til tider af gylle...

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Hvis rygere havde taget mere hensyn for 10 år siden ville de ikke være i den situation de er i idag, for min skyld kan de ryge sig ihjel til en led død før tid, sålænge det bare ikke involverer mig og mine lunger - Lasse har fuldstændigt ret i sine betragtninger...

Tror jeg vil sætte et Halon anlæg op på værket, så må vi se om jeg slipper for at her stinker af sur cigaretrøg og klamme stinkende skodder på gulvet, tre dage efter der sidst har været en ryger på besøg...

Tjuk hvor længe kan du holde vejret?

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
HenrikGM skrev:

Om 10år fra nu, så ser vi måske på alle over 85kg som fede læs flæsk, og måske endda det bliver lovligt at smide dem ud af MC.D.....? :coffee:

du har slet ingen ide om hvor tæt du er på den situation...

jeg er overvægtig, og jeg har endnu ikke været til lægen uden det var min egen skyld pga for høj vægt, om det så har været skder eller lungebetændelse...

er helt enig med lasse, ryger ligger som de har redt... havde de lidt før hvist noget mere hensyn var det nok ikke kommet så langt i dag.

www.slavteren.tk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time