Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 22:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: køb af ure
Medlem

Hej jeg står og skal købe nogle ure til min uno T.. har kigget på sådan et her http://webshop.nordicturbo.dk/products/ ... ItemID=218 men syntes prisen er lidt pevert.. :shock: kan man få ander mærker.. der er tilsvarene men lidt billiger.. eller er det prisen på market... :coffee:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Det er prisen
inovate koster også 2 klik :(

Titel:
Medlem

Skal du have andet en AFR?

Titel:
Medlem

dinmor skrev:
Skal du have andet en AFR?
ja har forelsket mig i 3 mer jeg godt ville ha også.. men nu kan jeg ikke finde en holder til a-stolpen med plas til 4 ure

Titel:
Medlem

Tror du skal være custom så - har også kun set til 3 :?

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
er det en uno MK2? for det er den samme som jeg har... jeg har sat to ure i den klap der går ned foran askebæreret. (kan ikke huske om MK1eren har samme klap)

brugte blot et almindeligt kopbor til at lave hul med og det virker rigtig fint.

hilsen Lasse

Titel:
Medlem

Yugo Turbo skrev:
er det en uno MK2? for det er den samme som jeg har... jeg har sat to ure i den klap der går ned foran askebæreret. (kan ikke huske om MK1eren har samme klap)

brugte blot et almindeligt kopbor til at lave hul med og det virker rigtig fint.

hilsen Lasse
det er en mk2... kan du ikke tag et billede af det.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
der er ikke så meget at tage billede det er jo bare et hul hvor der er sat et ur i. tag et almindeligt ur af samme type og hold ind foran den klap der dækker askeværeret, så kan du se hvordan det ser ud...

ang billede så er bilen og jeg ikke på samme matrikel, men skal prøve at huske det når jeg skal skrue næste gang...

er din std, dvs med kabine og sådan ikke lettet for alt muligt og uden kæmpe anlæg? søger en der kan veje en std uno t mk 2 som den stod da den rullede ud af fabrikken... min er lettet, men jeg fik den ikke vejet før, så ved reelt ikke hvor meget det har givet, desværre. derfor ville jeg gerne ha vægten at vide...

venlig hilsen Lasse

Titel:
Medlem

Yugo Turbo skrev:
der er ikke så meget at tage billede det er jo bare et hul hvor der er sat et ur i. tag et almindeligt ur af samme type og hold ind foran den klap der dækker askeværeret, så kan du se hvordan det ser ud...

ang billede så er bilen og jeg ikke på samme matrikel, men skal prøve at huske det når jeg skal skrue næste gang...

er din std, dvs med kabine og sådan ikke lettet for alt muligt og uden kæmpe anlæg? søger en der kan veje en std uno t mk 2 som den stod da den rullede ud af fabrikken... min er lettet, men jeg fik den ikke vejet før, så ved reelt ikke hvor meget det har givet, desværre. derfor ville jeg gerne ha vægten at vide...

venlig hilsen Lasse
der er anden kabine i og 15" fælg ellers standart

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Lige AFR ure, så er PLX'en et af de billige, og vældig gode ure og måleudstyr.

De fleste andre måle ure, koster fra 300 kr og op til 2k stk. Med enkelte udtagelser. Bla. er det billigste jeg har set et udstødnings temp ur til, 1k, incl. måle udstyr.

Dog hænger kvali og pris voldsomt sammen når man snakker ure. Thansen har mange ure, men måler ofte forkert fra start af, og det bliver ikke bedre.
Har endnu ik set et ur der måler tryk i manifolden, til under 1k som faktisk måler lige omkring 0 bar i manifolden når man sætter tænding på med slukket motor.. De ligger som regelt mellem 0.2 til -0.2 bar. Men disse ure er stadige gode nok til at holde øje med motoren end slet ik at have nogle...

Smider man penge efter HKS, Defi, TRD ure eller andre dyre ure, for man ure der kan meget andet end bare at måle. Bla. logge, advarsler ved højt boost tryk, eller lavt olie tryk.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time