Turbomanifold

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

Turbomanifold

#1 Indlæg af BANDIT »

Ville disse 2 manifold ikke være lige gode rent performance mæssigt

http://www.mongooseexhausts.com/mongoos ... cus-RS.htm

Den har 4 lige lange rør istedet for en standart RS manifold

_______________________________________________________


http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=175

Samme design , men har læst de har en tendens til at revne


Hvad ville i vælge , og hvorfor ?
(Hælder selv mest til den støbte) :?
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#2 Indlæg af K-FINN »

Havde helt klart valgt den helstøbte...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#3 Indlæg af BANDIT »

Supra MK4 skrev:Havde helt klart valgt den helstøbte...

Pga holdbarheden ikk ?, er der nogen fordele ved den anden udover man kan vikle wrap om rørene.
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#4 Indlæg af K-FINN »

Ja pågrund af holdbarhed....
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Besvar