Roadrage...

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Runesm
Mester Medlem

#11 Indlæg af Runesm »

Nu er jeg selv ikke stor af bygning, selvom mit ego og galskab prøver at overbevise mig om det modsatte - MEN - jeg vil nok have gjort noget i samme retning pånær at køre ham over, for at sætte fjolset en skræk i livet, og så må man ligesom tage den derfra.

Tror jeg skal ha mig en STOR fed hjulnøgle i bilen inden for rækkevidde egentlig
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#12 Indlæg af Yugo Turbo »

det jeg skrev var hvis han havde hoppet op på min bil... hvis han havde tævet mig først havde jeg sku sat den i bakgear og taget en tur til, når jeg havde kørt ham over første gang. en lille mand som mig må jo bruge det der er mig i hænde, ellers får jeg jo altid tæv med de tynde arme jeg har... :mrgreen:
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#13 Indlæg af Ravnen »

Man kunne jo osse tage benene på nakken og komme hurtigst muligt væk fra den vemmelige fyr, der laver stagediving i din forrude, efter at have givet dig på klumpen og så ringe efter politiet og lade dem ordne paragraferne......NOT!

Frem med ratlåsboldbattet og så skal der laves hakkebøf!

Hellere 1 år i brummen for grov hævnvold end leve resten af livet uden rygrad...
corvus terrae terror...

Billede

Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#14 Indlæg af grydesvamp »

bare frem med saksen lasse vi ved du har den ! så skal de nok slå bak de banditter.. hvis du nu vrikker lidt med røven samtidig så er den helt sikkert hjemme ;) :gnaek: :gnaek: :gnaek:
Fri bane fuld hane! :-)
Runesm
Mester Medlem

#15 Indlæg af Runesm »

Ravnen skrev:Hellere 1 år i brummen for grov hævnvold end leve resten af livet uden rygrad...
:up:

Yugo Turbo - Måske et par af de der succes-ballaster de bruger i DTM skulle installeres i din bil før han kunne mærke det? :mrgreen:
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#16 Indlæg af Yugo Turbo »

ha ha, så stor succes er der da ikke at jeg skal ha den slags i. er en peugeot 106 ikke tung nok, hvis man kører over, bakker og kører over igen? :lol:
Brap brap brap...
Billede
Besvar