det er da bare at smide den op på de 0,7-0.8 bar konstant tryk og måske 1 bar i overboost.
det er kun din toppakning der går til hvis der er for meget tryk. så er det ihvertfald den som der dør først.
men 9,5 i kompression er ganske fint. tving du bare noget tryk gennem maskineriet.
Turbo og Seat Ibiza 1,4 16v 100HK
Redaktør: Moderatorer
-
Kws
- Medlem
- Indlæg: 131
- Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
- Geografisk sted: Randers
-
Lasse H. Jensen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 16 sep 2008, 20:19
-
Lasse H. Jensen
- Nyt Medlem
- Indlæg: 42
- Tilmeldt: 16 sep 2008, 20:19
okay.. det lyder godt..
tak for svaret...
edit:
Hej, jeg har nu forsøgt at få monteret en MS. Men da det var en gammel demo model, kunne jeg desværre ikke få den til at passe. Jeg har også forhørt mig omkring chipning af den originale motorstyring. Men da jeg også skal have en anden map sensor monteret kan det ikke lad sig gøre at chippe motorstyringen til at bruge den nye map sensor. Derfor har jeg kigget på denne piggyback:
http://www.turboparts.dk/catalog/produc ... cts_id=230
Ville dette ikke være en god løsning ?
tak for svaret...
edit:
Hej, jeg har nu forsøgt at få monteret en MS. Men da det var en gammel demo model, kunne jeg desværre ikke få den til at passe. Jeg har også forhørt mig omkring chipning af den originale motorstyring. Men da jeg også skal have en anden map sensor monteret kan det ikke lad sig gøre at chippe motorstyringen til at bruge den nye map sensor. Derfor har jeg kigget på denne piggyback:
http://www.turboparts.dk/catalog/produc ... cts_id=230
Ville dette ikke være en god løsning ?
Senest rettet af Lasse H. Jensen 29 apr 2009, 15:09, rettet i alt 1 gang.
Ibiza 1.4 16v 100 HK