Mangler sådan en manifold. Revner er ikke så vigtigt, men selvf. er prisen bedre hvis den er uden revner.
Sidder på Volvo940Turbo, og de seneste 740Turbo. Kendetegnet ved at turboen kan afmonteres uden af tage manifolden med.
Anyone?
K: Manifold til Volvo940Turbo.
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
K: Manifold til Volvo940Turbo.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Slavteren skrev:har du nogle numre på det ell. lign? så kan jeg prøve at slå det op på arbejdet i morgen.
Arh.....har ikke et nummer på den manifold tror jeg....vent, måske...
Jo, det er een af disse to:
Exhaust manifold G/T3 B230FT 1346992 87 745TI
Exhaust manifold Mitsu B230FT 3514440
Ved dog ikke om de begge er det nye design.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Den er købt hvis det er sådan en her:
http://www.kjunker.dk/HTML/Bil/Tuning/B ... nifold.jpg
Hvis det er den med mere "firkantede" rør, så har jeg en stak i forvejen
Jeg kan ikke umiddelbart afgøre om det er den ene eller anden på baggrund af årgangen.
Kan du komme til at se den, eller måske sende et billede?
http://www.kjunker.dk/HTML/Bil/Tuning/B ... nifold.jpg
Hvis det er den med mere "firkantede" rør, så har jeg en stak i forvejen
Jeg kan ikke umiddelbart afgøre om det er den ene eller anden på baggrund af årgangen.
Kan du komme til at se den, eller måske sende et billede?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Indlæg: 1320
- Tilmeldt: 15 jan 2004, 08:29
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt: