Runesm: Ang. de vnt ladere, har læst med i div. topics omkring disse og varme problemerne, var faktisk ikke klar over at det var en vnt lader der sad på 3L lupo'en... toyota aygo/citroen c1/peugeot 107 1,4 diesel turbo lyder interessant, det vil jeg da lige undersøge - tak for det.
Eller små læsse maskiner nogle af dem køre med turbo og de har omkring 40 til 60 hk men tror ikke der findes mange brugt af dem der skal du nok ud til en traktor firma der handler med dem der er flere 100 forskellige mærker ved min tidliger arbejds giver havde vi et mærke som hed thaler de kørte med en perkenson 3-4 cylindret motor med turbo på 45 hk ca. og de er også meget små
Lars PH skrev:Eller små læsse maskiner nogle af dem køre med turbo og de har omkring 40 til 60 hk men tror ikke der findes mange brugt af dem der skal du nok ud til en traktor firma der handler med dem der er flere 100 forskellige mærker ved min tidliger arbejds giver havde vi et mærke som hed thaler de kørte med en perkenson 3-4 cylindret motor med turbo på 45 hk ca. og de er også meget små
Interessant - det skal da også undersøges, pt. er der intet held med at finde en brugt lille lader - der er desværre ikke mange af dem på brugt markedet lader det til.