klyfax skrev:
BANDIT skrev:
Min bil kører skam os lige gennem en synshal uden anmærkninger, men sys bare at de bruger utroligt mange resurser på at jagte unge i weekenderne. Fodbold spillere & håndboldspillere osv kan få i hovede og Biip

. Men nået så simpelt som at få nogen steder hvor man kan mødes hver fredag lørdag til lidt træf og en smule ræs i weekenden, det kan ikk lade sig gøre...
Men folk skaber sig som en åndsvag til fodboldkampe og smadrer toge og uskyldige. De skal da ha det ene store stadion efter det andet

Den dag der kommer 25.000 tilskuere til et ræs på 2 timer, så tror jeg de åbner øjne. Det er en lille sport.
Hvorfor skal de også bygge en bane? Alle andre faste baner kæmper med sure nabo'er der brokker sig over larmen. Og streetracing larmer ik mindre end et DTC ræs. Den bane kommer aldrig.
Siger ikke de skal bygge en bane , bare lade os bruge de steder der nu fungere uden for meget indblanding.
Kommer skam os til de lovlige ræs, men det er bare ikk et alternativ man kan benytte sig af hver weekend (eller hver anden) og inden for en radius af 40km.
Der er steder det fungere fint i weekenderne , hvor lige politiet kigger forbi , og så ser vi ikke dem mere den aften. Selvfølgelig os p.g.a god opførsel.

Det er bare stadig ikke lovligt , og vil da ikk mene at det rager vidt at lovliggøre det.
Har da os været til noget på havnen i århus en enkelt gang, det blev os kun til den ene gang , da nogle af de såkaldte anden ikke herfra kommende bmw ejere valgte at kaste stem gennem politi bilernes vinduer

Så var jeg smuttet igen , og kan godt forståpolitiet lukker lortet så.
Men streetrace eller ej tror jeg ikk der er flere ulovlige biler på vejen end normalt, koncentrationen er bare større i de områder i de timer