Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 08:10

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 sep 2008, 16:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2007, 21:02
Indlæg: 184
Der er stadig nogle spikes, prøve evt og kør med 1.5'ern i en længere tur fx. 20 minuter, og så sørg for at den ikke reset'er ellers kan vi ikke bruge loggen til så meget!
Kørte den anderledes?

_________________
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 sep 2008, 08:03 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2008, 23:34
Indlæg: 53
Geografisk sted: Morsø
Ja den kørte noget anderledes. Den gik nemt over det punkt hvor den tar udsætter.( Ca 4500 rpm) Jeg tror måske jeg skal prøve at lege med afstanden mellem sensor og tandhjul, nu når jeg har fået en modstand imellem..

_________________
Cortina mk3 med v6 24v og MS.

www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=43341


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team