Wankel skrev:Husk at skærpe mejslen inden du porter
Spild af tid at røre ved den
Redaktør: Moderatorer
Wankel skrev:Husk at skærpe mejslen inden du porter
HenrikGM skrev:Ikke så tosset gættet.Har vi med en kender at gøre her, eller slog du ventilen op hos DelWest?
![]()
Det er ihvertfald rigtigt. Toppen er en LS7, CNC portet ab fabrik, med store titanium ventiler, etc. Rigtig fint topstykke.
Se her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=54
Det flower sgisme helt godt. Bemærk sammenligningen til sidst.
Som toppen er der, burde den kunne lave 650hk i en max.effort NA motor.
Mener det er 560 den laver std fra fabrikken.
standard yder motoren i sådan en CORVETTE 505hk. uden kat og med åbent filter/udstødning er motoren angiveligt rullet til 550hk her i DK. der burde være mulighed for høj ydelse ved hjælp af trykladning! men undermotor skal være stærk, læs dyr.HenrikGM skrev:Ikke så tosset gættet.Har vi med en kender at gøre her, eller slog du ventilen op hos DelWest?
![]()
Det er ihvertfald rigtigt. Toppen er en LS7, CNC portet ab fabrik, med store titanium ventiler, etc. Rigtig fint topstykke.
Se her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=54
Det flower sgisme helt godt. Bemærk sammenligningen til sidst.
Som toppen er der, burde den kunne lave 650hk i en max.effort NA motor.
Mener det er 560 den laver std fra fabrikken.
lqs skrev:standard yder motoren i sådan en CORVETTE 505hk. uden kat og med åbent filter/udstødning er motoren angiveligt rullet til 550hk her i DK. der burde være mulighed for høj ydelse ved hjælp af trykladning! men undermotor skal være stærk, læs dyr.HenrikGM skrev:Ikke så tosset gættet.Har vi med en kender at gøre her, eller slog du ventilen op hos DelWest?
![]()
Det er ihvertfald rigtigt. Toppen er en LS7, CNC portet ab fabrik, med store titanium ventiler, etc. Rigtig fint topstykke.
Se her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=54
Det flower sgisme helt godt. Bemærk sammenligningen til sidst.
Som toppen er der, burde den kunne lave 650hk i en max.effort NA motor.
Mener det er 560 den laver std fra fabrikken.
ang. 2JZ så er det mit indtryk at sugemotoren, egentlig ikke laver ret meget ydelse oem. det kan der så være flere grunde til. men flere er rullet til under 200hk. MVH søren
Supra MK4 skrev:Det er N/A top og turbo topstykke..
De er ikke ens...
Egon har måske en løs til og ligge, kunne da være sjovt og prøve måle den, hvis du har lyst.
Set før at N/A toppen flower bedre en turbo topstykke, tror jeg også er tilfældet her..
Supra_Jorn skrev:Supra MK4 skrev:Det er N/A top og turbo topstykke..
De er ikke ens...
Egon har måske en løs til og ligge, kunne da være sjovt og prøve måle den, hvis du har lyst.
Set før at N/A toppen flower bedre en turbo topstykke, tror jeg også er tilfældet her..
Det samme er gældende for RB25 fra Skylines, N/A topstykket flower meget bedre.