Gæt et topstykke!
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Gæt et topstykke!
Så er der gættekonkurrence!
Hvem kan gætte dette topstykke:
Hvem kan gætte dette topstykke:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
JakobM skrev:Første gæt var volvo, men det ligner det umiddelbart ikke...
Nope, det er det ikke, men jeg har prøvet om den kunne passe på, og det er faktisk ikke så langt fra, men nærved og næsten....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Ikke så tosset gættet.
Har vi med en kender at gøre her, eller slog du ventilen op hos DelWest?
Det er ihvertfald rigtigt. Toppen er en LS7, CNC portet ab fabrik, med store titanium ventiler, etc. Rigtig fint topstykke.
Se her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=54
Det flower sgisme helt godt. Bemærk sammenligningen til sidst.
Som toppen er der, burde den kunne lave 650hk i en max.effort NA motor.
Mener det er 560 den laver std fra fabrikken.
Det er ihvertfald rigtigt. Toppen er en LS7, CNC portet ab fabrik, med store titanium ventiler, etc. Rigtig fint topstykke.
Se her:
http://www.boost-it.dk/default.asp?page ... projekt=54
Det flower sgisme helt godt. Bemærk sammenligningen til sidst.
Som toppen er der, burde den kunne lave 650hk i en max.effort NA motor.
Mener det er 560 den laver std fra fabrikken.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Supra MK4 skrev:Går ud fra det er en 2JZGTE top...
Kunne være skægt og sammenligne med en 2JZGE top..
Tror jeg forskellen ville være mindre...
Hvad er forskellen på de to?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Det er N/A top og turbo topstykke..
De er ikke ens...
Egon har måske en løs til og ligge, kunne da være sjovt og prøve måle den, hvis du har lyst.
Set før at N/A toppen flower bedre en turbo topstykke, tror jeg også er tilfældet her..
De er ikke ens...
Egon har måske en løs til og ligge, kunne da være sjovt og prøve måle den, hvis du har lyst.
Set før at N/A toppen flower bedre en turbo topstykke, tror jeg også er tilfældet her..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Supra MK4 skrev:Det er N/A top og turbo topstykke..
De er ikke ens...
Egon har måske en løs til og ligge, kunne da være sjovt og prøve måle den, hvis du har lyst.
Set før at N/A toppen flower bedre en turbo topstykke, tror jeg også er tilfældet her..
Jo, jeg er nok klar over at den ene er NA og den anden er turbo, og at de tit ikke er ens.
Tror dog ikke at der er den store forskel på indsuget på de to, men det kan da afgøres...
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Wankel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1425
- Tilmeldt: 27 mar 2005, 23:33
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:

