Næste generation streetracer!
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Næste generation streetracer!
De kan ligesågodt lære det fra starten:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
- ae86
- Mester Medlem
Jep sådanne tøsepiger kan lige så godt lære det i en tidlig alder .. jeg er selv onkel til et vidunderlig 9md gamme pigebarn der har godt med fart over feltet og ikke er mange dage fra at kunne gå selv
Hendes køretøjer indtil videre
1. pimpet barnevogn med let"metal"fælge og egen personlig nummerplade med hendes navn
1. stk gåvogn
og da jeg stod fader til hende og dermed har sagt ja til at ville sørge for at hun får en ordentlig opdragelse så skal jeg nok sørge for at det ikke vare alt for længe før hendes køretøjer er motoriseret
Hendes køretøjer indtil videre
1. pimpet barnevogn med let"metal"fælge og egen personlig nummerplade med hendes navn
1. stk gåvogn
og da jeg stod fader til hende og dermed har sagt ja til at ville sørge for at hun får en ordentlig opdragelse så skal jeg nok sørge for at det ikke vare alt for længe før hendes køretøjer er motoriseret
-
Witz
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Silkeborg Danmark
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
- beyer
- Senior Medlem
- Geografisk sted: sjælland
- Kontakt: