dytten kører stadigt for mager :/ - dvs hvide tændrør..
benzinfilteret er skiftet
lambdasonden er skiftet og efterfølgende udmålt under kørsel ( fungerer fint - dvs 300-600mV under halv gas og 800-900 under WOT og høje rpm ).
benzin trykregulatoren holder 2.8 bar uden vakuum, som den skal gøre ifølge autodata.
alle vakuumslanger er gennemgået.
TPS-føleren er justeret - 3punkts føler it is.
Alle stik har fået elektronik-rens for at sikre ordentlig forbindelse - selvom det ikke er noget daihatsu er kendt for at have problemer med.
1. Kan man selv rense benzindyserne? Jeg har kørt med noget lindemann additiv, men det ser ikke ud til at have nogen effekt what so ever.
Hvis ikke kender i så et super sted på sjælland ( vestsjælland og roskilde ) hvor de renser dem? Jeg ved at VAE gør det, men det er meget rart at have flere ved hånden.
2. Hvordan ville i finde ud af om benzinpumpen leverer nok benzin under kørsel? Benzintrykket er jo afhængig af vakuum'et i indsugningen på en eller anden måde - her er jeg ude i noget jeg ikke ved ret meget om.
3. Tændingen står en tand aggressivt - det har den altid gjort, og den banker ikke, så vidt mit øre fortæller mig
- std er 2-3 grader før tdc - den er sat til noget der ligner 5-6 grader før tdc, og strømfordeleren er skiftet til en med aggressivere kurve ( fra en motor med kortere slaglængde ). - Kan tænding have indflydelse her?