dytten kører stadigt for mager :/ - dvs hvide tændrør..
benzinfilteret er skiftet
lambdasonden er skiftet og efterfølgende udmålt under kørsel ( fungerer fint - dvs 300-600mV under halv gas og 800-900 under WOT og høje rpm ).
benzin trykregulatoren holder 2.8 bar uden vakuum, som den skal gøre ifølge autodata.
alle vakuumslanger er gennemgået.
TPS-føleren er justeret - 3punkts føler it is.
Alle stik har fået elektronik-rens for at sikre ordentlig forbindelse - selvom det ikke er noget daihatsu er kendt for at have problemer med.
******
1. Kan man selv rense benzindyserne? Jeg har kørt med noget lindemann additiv, men det ser ikke ud til at have nogen effekt what so ever.
Hvis ikke kender i så et super sted på sjælland ( vestsjælland og roskilde ) hvor de renser dem? Jeg ved at VAE gør det, men det er meget rart at have flere ved hånden.
2. Hvordan ville i finde ud af om benzinpumpen leverer nok benzin under kørsel? Benzintrykket er jo afhængig af vakuum'et i indsugningen på en eller anden måde - her er jeg ude i noget jeg ikke ved ret meget om.
3. Tændingen står en tand aggressivt - det har den altid gjort, og den banker ikke, så vidt mit øre fortæller mig
- std er 2-3 grader før tdc - den er sat til noget der ligner 5-6 grader før tdc, og strømfordeleren er skiftet til en med aggressivere kurve ( fra en motor med kortere slaglængde ). - Kan tænding have indflydelse her?