Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 00:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Kan man ikke købe skiver af en eller anden art til at højglanspolere?? min måde med sandpapir tager jo en krig.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Ja. Det kan du. Jeg har et sæt liggende med poler-skive i stof, samt glinsemasse til højglanspolering. Men det grove nedslibning af kratere i materialet, skal klares med smergellærred eller lign. jeg brugte tidl. vandslibepapir.

Glinsemassen og polerskiven kan du godt købe fra mig hvis det er.. mail mig på fiat adressen hvis det er..

VH. Anders, Fiat Klub Danmark

Hvor meget skal du have for det Anders?? er det til at sætte på vinkelsliberen eller hvad??

Du kan få en stang glinsemasse og en polerskive, som du sætter på en boremaskine for få kroner hos www.prebenz.dk de sender også til private. Ring og sig hvad det er du skal slibe ned og polere bagefter så ved de hvad du skal bruge. De har både slibemidler, sliberondeller, glinsemasse og glinseskiver... det du'r - det er i øvrigt der jeg har købt mit.

Har du brugt det til at pudse insugningen på din gamle UnoT??

Nix til at pudse ventildækslet på min tidl. Punto HGT

Hvor meget skal du have for det??

Prøv at ringe til Preben Z som jeg skrev. Det er så billigt, at det næsten ikke kan betale sig for mig, at gå på posthuset for at sende det ;)

MC ok takker vi Fiat folk må jo holde sammen.

jeg har poleret indsugningsrøret på min rst.. , det er af alu... som er meget ruflet... og blir ikke pænt før det er slebet helt glat..... så kan det poleres...

startede med en rengøringsskive... til en boremaskine... få en til en vinkelsliber... det er sådan noget plastik boble agtig materiale...
når det er glat så brug noget slibe voks til det materiale du skal polere og en stof pudse skive til en boremaskine eller slibe bænk...

så blir det MEGET flot...

skou

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time