kendet i det?

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
tonnilerche
Senior Medlem

a

#11 Indlæg af tonnilerche »

haps..

Så røg den nye motor i..

den kører ganske fint - man kan godt høre at den ikke har kørt langt, for der er ingen mislyde fra topstykket, heller ikke når motoren er kold. Det var der på den gamle :)

Den gamle har bukket 2 udstødningsventiler, men der er ingen synlige mærker i stemplet, så umiddelbart har blokken det fint. Der ryger et 1.3 topstykke på den, og så bliver den samlet og smidt i en gammel charade min ven har stående.

Alt i alt kunne jeg godt have fået den gamle ud at køre, men jeg tror jeg ikke kommer til at fortryde mit køb af den nye motor hehe :)
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#12 Indlæg af møffe »

der er ellers 2 stk 1000ccm turbo hedder de charade GTTI tilsalg på BG.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Brugeravatar
tonnilerche
Senior Medlem

a

#13 Indlæg af tonnilerche »

du tænker på motorerne?

Tjae - tror bare det er en der skal have tæv før den flytter sig - jeg er ret glad for min charade's 140nm ved 2000rpm 8)

Derudover skal der laves en del om - motorophæng skal flyttes, og du skal til at fumle med ledningsnet overalt i bilen.

Det er for meget besvær for det.

Så vil jeg hellere NA tune en 1.6'er en smule - noget bananskrald og en slebet knast..
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#14 Indlæg af møffe »

det var nu hele biler til ca 35k.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Besvar