Er det noget abonnement fra USA? For dem hører man jævnligt om kommer som vinden blæser. Års abonnement priserne for dem er jo normalt også så små at de sandsynligtvis sendes på en eller anden ultra discount aftale, hvor transportørerne har temmeligt lempelige vilkår med hensyn til tid og evt. tabsmængde.
Med hensyn til PostDK tror jeg altså ikke de er spor ringere end deres konkurrenter i andre lande. Når jeg har fået pakker pr post fra US kan man på trackingen tit se at det er hos USPS i USA de hænger nogle dage. Når vi altså ikke snakker om noget der sendes express. Sandsynligtvis fordi de bruger "billigt" forsendelserne til at ujævne fragt mængden, så flyene altid flyver fyldt og express forsendelserne altid får plads på første flyver. Sådan er det garanteret også fra England og andre lande. Husk PostDk først står for pakken når den når DK og afhængigt at forsendelsformen har de en vis max tid det har lov til at bruge før de ringer på. Der er garanteret også blevet strammet op i toldbehandling med vore dags terroristpanik, plus alt muligt skummelt folk forsøge at smule overgrænserne.
Tvivler på nogen af fragtfimerne har et mål der hedder 100% perfekt, det er simpelthen for dyrt at opfylde i praksis., Det hedder nærmere 95% fremme uskadte til tiden. Med mindre vi snakker om hu'lens dyrt super-exspress service.
Har haft et par enkelte ting der var lidt rigeligt langt tid undervejs. Men eller synes jeg det fungere helt fint (også fra England), i betragtning af at jeg normalt vælger billigste forsendelsesmetode. Er efterhånden lettere berygtet hos det lokale postudlevering for alle mine sære pakker fra udlandet. De bøvler altid med hvor der skal stemples, skrives under osv. ...