Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 10 jan 2025, 17:01

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 15:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 nov 2007, 10:20
Indlæg: 151
Geografisk sted: Ølholm
Ravnen skrev:
Man skal lige være væk i 5 min...

@ Kristoffer, prøv at spørge ind til hvad det egentlig var der skete i kulisserne med streetfire arrangementet på Adveøre Holme da det i første omgang blev "droppet", det andet kender jeg ikke navnet på, men spørg Henrik...

Der foregår så meget "lusk" i krogene at det ikke er til at se hvad det reelt er der foregår, man hører så mange ting man ikke må gå videre med, alle mulige mærkelige steder fra, fra nuværende/forhenværende kørere, fra arrangører, ja selv DASU folk.
DASU som er en (umiddelbart) stor bidrags yder til dette og som læser med herinde, vil slet ikke kommentere på det?. Jeg vil ikke påstå at jeg tilnærmelsesvist kender til det fulde billede af hvad der foregår, og kommer sikkert heller aldrig til det, det er nok kun forbeholdt div. gamle NCDC medlemmer, hvor hele moradset ser ud til at oprinde fra, logisk nok egentlig, da de jo har været med fra starten på godt og ondt…

Så desværre, så tror jeg at Lada er inde på noget der, det er også min opfattelse at streetrace (læs: drengerøve i inderbane biler vi ikke kan li') er noget man ser ned på, eller i hvert fald så ned på, fra visse grupperingers (læs: Dragracing/Amerikaner folk) side, den "store krig" imellem NCDC og Dragracing.dk omhandlede samme emne (efter hvad jeg er blevet oplyst), så hvad er det vi står med?

Måske man skulle prøve at kategorisere det hele lidt, for hvem handler det her egentlig om?:

Vi har den gamle garde af Dragracing/Amerikaner folk der mener at de har patent på sporten (Balladen med DHB i gamle dage, F.eks.) og som overhovedet ikke er det mindste interesseret i at lukke anderledes tænkende ind, og selvom at de bliver færre og færre, vil de hellere lade Dragracing sporten i Danmark dø ud end at give sig på det område. Her står der efter min mening NCDC ud over det hele.

Vi har nogle, også garvede Dragracing folk der har indset at hvis Dragracing i Danmark skal overleve så bliver man nødt at sluge den Kamel med at indlemme Streetrace folkene (læs: drengerøvene i inderbane bilerne vi ikke kan lide), her står der mest, (efter min mening) Dragracing.dk hen over, et tiltag her, er at der ikke må komme for mange nye medlemmer ind?! mit gæt er at man er bange for at der kommer for mange Streetrace folk ind i forhold til Dragrace folk og at det kunne tippe balancen…

Så er der Streetrace folkene, som er en blandet flok af afhoppede Dragrace folk, nybegyndere, særlinge (som mig selv), Amerikanerfolk (som tilsyneladende ikke ved at de hører til et andet sted), drengerøve, pensionister (undskyld Claus) m.fl. som bare vil have et sted hvor man kan dyrke/udvikle sin hobby, DASU eller ej. Det her er den potentielt største gruppe som også burde have noget mere at skulle have sagt (lille opråb til os selv om at tage fat).

Hvis man mener at jeg er helt galt på den, så prøv at kikke på Reglement 8, intet her eller meget lidt passer på andet end Amerikaner biler, hvor er reglerne der passer til Europæeriske/japanske biler?, her ville nogle måske sige; hvem skulle lave de ændringer og det ville være meget dyrt, svært, tidskrævende osv., mit svar er: at reglerne allerede findes, og sjovt nok i Amerika, der er bare ingen velvilje fra DASU’s side her til at gøre det, da man tilsyneladende ikke mener at det er arbejdet værd, man ved at man har brug for Streetracerene (læs: deres støtte/penge) hvis Dragracing sporten i Danmark skal reddes så hvad gør man så?, Dragrace/ amerikanerfolkene gider tilsyneladende ikke have noget fysisk at gøre med de ”vantro” men kun deres penge, så der kan vi ikke tørre dem af, ahhh… vi laver sku da bare et simpelt streetrace reglement i stedet (læs: fupper et ud af de uorganiserede Streetrace arrangører under påskud af et muligt samarbejde) finder nogle stakkels tosser/klubber der gider lægge navn til en CUP og så er den hjemme og de vantro tror nu er de rigtige Dragracere Whatever. (det ser ikke ud til at alle hoppede på den)

Så nemt er det bare ikke, hvis DASU vil have den fordel et større medlemstal kan give dem så må de også give noget tilbage, ikke bare i form af en CUP, men også at tage folk seriøst, anerkende at der er arrangører der har kæmpet for det her i mange år og at deres arbejde betyder noget i stedet for at tryne dem, samt at gøre op med den gamle garde og indskærpe at der skal være plads til alle uanset ambitionsniveau fulgt op af et reelt heldækkende reglement fra top til bund, jeg tror at man er i gang fra DASU’s side, men tror også at er modstridende interesser der holder den positive udvikling tilbage, deraf alle de problemer vi her sidder og diskuterer…

Personligt er jeg pt. ikke intresseret i at køre Dragracing på et "seriøst" plan i ægte Dragracere, ej heller er jeg intresseret i at køre ræs i regnvejr imellem lastbiltrailere og høje kantstene i IKKE lovlige gadebiler (jeg stikker ikke blår i øjnene på mig selv), hvilket jo så mere eller mindre afskriver mig fra at køre i danmark under DASU's vinger, DASU som jeg foriøvrigt selv betaler til, hvad så? skal jeg rette ind til højre og gøre en af ovennævnte aligevel?, skal jeg vælge at køre kun i udlandet? eller skal jeg sætte min lid til ikke ligeglade og ikke farvede arrangører, som af samme grund så ligger i krig med DASU, at skaffe mig et sted hvor der er plads til mig og en hurtig voksende skare af kørere med samme holdninger til "oplevelsen" at køre 402 meter på tid, uden nummerplade(fusk), gummiregler, fusk med tilladelser m.v.

@DASU: kom med et bud...

@Alle: modbevis min opfattelse...


Jeg tilbød sidste vinter at hjælpe med at oversætte/tilrette NHRA´s reglement for nyere biler (streetrace biler), men blev afvist meget hårdt. Jeg blev faktisk afvist så hårdt, at jeg fik min gamle opfattelse tilbage om at streetracere egentlig ikke vil have nogle regler, det er bare noget de siger for at kunne få lov til at køre. :?:
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal tro om streetracere længere når jeg nu ser, at i selv efterlyser reglerne fra NHRA :damn:

Når i har fundet ud af hvad i vil, så sig til, da mit tilbud stadig står ved magt.

Feldthaus


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 15:53 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Hej Feldthaus, m.fl.

Nogen der kan nævne et dansk arrangmeent der nogensinde har været afholdt efter NHRA, eller nogen der kunne tænke sig at lave et sådan arrangement?

Eftersom Reglement8 ikke kan overholdes(eller rettere aldrigt er blevet det i DK!), hvad er det så der er interessant ved NHRAs reglementer, som typisk kræver et endnu større cirkus af officials, som i forvejen ikke kan tilvejebringes. Hvis nogen sig "selvfølgeligt kan de det", hvorfor er det så der aldrigt har været det redningsberedskab tilstede som regl.8 foreskriver?

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 16:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 nov 2007, 10:20
Indlæg: 151
Geografisk sted: Ølholm
HenrikGM skrev:
Hej Feldthaus, m.fl.

Nogen der kan nævne et dansk arrangmeent der nogensinde har været afholdt efter NHRA, eller nogen der kunne tænke sig at lave et sådan arrangement?

Eftersom Reglement8 ikke kan overholdes(eller rettere aldrigt er blevet det i DK!), hvad er det så der er interessant ved NHRAs reglementer, som typisk kræver et endnu større cirkus af officials, som i forvejen ikke kan tilvejebringes. Hvis nogen sig "selvfølgeligt kan de det", hvorfor er det så der aldrigt har været det redningsberedskab tilstede som regl.8 foreskriver?


Jeg er heller ikke sikker på at NHRA´s regler bare skal kopieres, men måske bare bruges som grundsten.
Det jeg reagerede på ved Ravnens indlæg var at han lagde det ud som om det aldrig var blevet foreslået, og det er det jeg retter ham i.

Hvorvidt regl.8 aldrig er blevet overholdt er vidst ikke noget vi skal diskutere her i et forum.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 18:45 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Feldthaus skrev:
HenrikGM skrev:
Hej Feldthaus, m.fl.

Nogen der kan nævne et dansk arrangmeent der nogensinde har været afholdt efter NHRA, eller nogen der kunne tænke sig at lave et sådan arrangement?

Eftersom Reglement8 ikke kan overholdes(eller rettere aldrigt er blevet det i DK!), hvad er det så der er interessant ved NHRAs reglementer, som typisk kræver et endnu større cirkus af officials, som i forvejen ikke kan tilvejebringes. Hvis nogen sig "selvfølgeligt kan de det", hvorfor er det så der aldrigt har været det redningsberedskab tilstede som regl.8 foreskriver?


Jeg er heller ikke sikker på at NHRA´s regler bare skal kopieres, men måske bare bruges som grundsten.
Det jeg reagerede på ved Ravnens indlæg var at han lagde det ud som om det aldrig var blevet foreslået, og det er det jeg retter ham i.

Hvorvidt regl.8 aldrig er blevet overholdt er vidst ikke noget vi skal diskutere her i et forum.


Vi kan snakke om at kopiere NHRAs reglement, den dag der er 2 races i ugen i DK med +100 deltagerbiler og +5000 betalende publikummer hver aften. Dvs nok aldrig.

NHRA er skabt til USA hvor sporten er gigantisk. Vi skal se i øjnene at sporten herhjemme er lillebitte, og ikke kan bære de ganske enorme udgifter som både reglement8 og NHRA trækker med sig. Man kan FOR EKSEMPEL vælge at holde fanen højt og have en stiv holdning at der skal være sikkerhedsudrustning iht reglementet, men så har man også samtidigt erkendt at sporten er enten død, eller der "læses mellem linierne". Dermed ikke sagt at der ikke skal være et RIMELIGT sikkerhedsniveau.

NHRA er ikke et velegnet udgangspunkt til løb i DK, slet ikke hvis vi snakker om "streetrace" hvad det så end forståes at dække over.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 19:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 nov 2007, 10:20
Indlæg: 151
Geografisk sted: Ølholm
HenrikGM skrev:
Vi kan snakke om at kopiere NHRAs reglement, den dag der er 2 races i ugen i DK med +100 deltagerbiler og +5000 betalende publikummer hver aften. Dvs nok aldrig.

NHRA er skabt til USA hvor sporten er gigantisk. Vi skal se i øjnene at sporten herhjemme er lillebitte, og ikke kan bære de ganske enorme udgifter som både reglement8 og NHRA trækker med sig. Man kan FOR EKSEMPEL vælge at holde fanen højt og have en stiv holdning at der skal være sikkerhedsudrustning iht reglementet, men så har man også samtidigt erkendt at sporten er enten død, eller der "læses mellem linierne". Dermed ikke sagt at der ikke skal være et RIMELIGT sikkerhedsniveau.

NHRA er ikke et velegnet udgangspunkt til løb i DK, slet ikke hvis vi snakker om "streetrace" hvad det så end forståes at dække over.


Den her diskution har vi haft før.

Har hørt din sang før om "rimeligt sikkerhedsniveau", og "der findes ikke godkendte dele til vores biler".
Fakta er, at i kører rigtigt stærkt efterhånden.
Fakta er, at jeres grej er presset hårdt.
Fakta er, at jeres grej ikke længere kan holde til det.
Fakta er, at det er farligt.
Tror du stadig på at det bliver ved med at gå godt med div. sprængninger uden beskyttelse af føreren og omkringstående personer?
Jeg forstår ikke at du ikke vil lade dig inspirere af NHRA eller FIA reglerne for den slags biler.
Fakta er, at FIA og NHRA ved mere om streetrace, dragrace og motorsport generelt end du, jeg og DASU nogensinde vil komme til. Og så kommer du og siger at det er for dyrt, så hellere slå en til lirekassemand i stedet en gang i mellem.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 20:59 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Feldthaus skrev:
HenrikGM skrev:
Vi kan snakke om at kopiere NHRAs reglement, den dag der er 2 races i ugen i DK med +100 deltagerbiler og +5000 betalende publikummer hver aften. Dvs nok aldrig.

NHRA er skabt til USA hvor sporten er gigantisk. Vi skal se i øjnene at sporten herhjemme er lillebitte, og ikke kan bære de ganske enorme udgifter som både reglement8 og NHRA trækker med sig. Man kan FOR EKSEMPEL vælge at holde fanen højt og have en stiv holdning at der skal være sikkerhedsudrustning iht reglementet, men så har man også samtidigt erkendt at sporten er enten død, eller der "læses mellem linierne". Dermed ikke sagt at der ikke skal være et RIMELIGT sikkerhedsniveau.

NHRA er ikke et velegnet udgangspunkt til løb i DK, slet ikke hvis vi snakker om "streetrace" hvad det så end forståes at dække over.


Den her diskution har vi haft før.

Har hørt din sang før om "rimeligt sikkerhedsniveau", og "der findes ikke godkendte dele til vores biler".
Fakta er, at i kører rigtigt stærkt efterhånden.
Fakta er, at jeres grej er presset hårdt.
Fakta er, at jeres grej ikke længere kan holde til det.
Fakta er, at det er farligt.
Tror du stadig på at det bliver ved med at gå godt med div. sprængninger uden beskyttelse af føreren og omkringstående personer?
Jeg forstår ikke at du ikke vil lade dig inspirere af NHRA eller FIA reglerne for den slags biler.
Fakta er, at FIA og NHRA ved mere om streetrace, dragrace og motorsport generelt end du, jeg og DASU nogensinde vil komme til. Og så kommer du og siger at det er for dyrt, så hellere slå en til lirekassemand i stedet en gang i mellem.


Spørgsmålet om det er bedre at stå med et kæmpe reglement, og så skide det et stykke, velvidende det ikke bliver overholdt?(det er present day, vi snakker om her!)

Fakta er reelt at man står med et "helligt" reglement som ingen mener de skal overholde, dig incl.

Skal vi lave en status over farlige situationer(havarier) i streetrace+dragrace de sidste 10år, og sætte en årsag på? (det vil belyse en del interessante ting!)

Husk du selv har stået som løbsleder og set stiltiende på at der kører 10sekunders approved cabrioletter med et bur af rustfrit mejerirør der ikke sad fast i bilen. Ikke just et skoleeksempel på overholdelse af reglement8, eller NHRA. Blot et eksempel, som med al tydelighed viser at det måske ikke er SÅ nemt endda at oversætte NHRA´s reglement, og anvende det efter DK forhold.

Fakta er at vi(de) OGSÅ dengang kørte stærkt, ikke efterhånden!

Hvad angår sang, så er det ihvertfald en mindst ligeså interessant melodi som at forholde sig reelt til hvad man faktisk VIL og KAN, og ikke hvad man IKKE GØR.

Stop gerne med at fortælle mig hvad jeg siger, især når du læser mit indlæg som fanden læser bibelen. Du citerer mig for at skulle have sagt jeg hellere vil slå en til lirekassemand, og det er snotforkert, Hr. løbsleder. :grr:

Med rimeligt reglement, så mener jeg(og lad nu være med at misforstå det med vilje!) et reglement der opfylder flg:
1. Deltagerne KAN, og SKAL efterleve det.
2. Arrangørerne KAN og SKAL efterleve det.

Indeholdende i disse to meget simple, grundlæggende krav er der naturligvist et økonomisk perspektiv, der meget naturligt sætter snævre grænser for hvad krav man kan stille (og overholde) samtidigt med man kan afholde løbet på rentabel vis.

Alternativet er enten intet race eller ulovligt race.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 jul 2008, 23:10 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
@ Feldthaus, når du siger at streetrace folkene skal finde ud af hvad de vil, har du ikke været opmærksom, jeg går jeg ud fra alle kan blive enige om at det reglement der i dag er i brug for (gade)biler med tider over de 11 sek dækker rimeligt godt, sikkerhed kontra økonomi, og de folk der kører under de 11 sek er for de flestes vedkommende udemærket klar over at der kræves et større sikkerhedsniveau og er også villige til at rette sig ind efter det, hvis det bare fandtes vel at mærke, der hvor du går galt er ved de omtalte gummiregler der aligevel ikke bliver overholdt, dem vil man gerne have skiftet ud med nogle der virker i praksis, dette er ikke det samme som ikke at vil have nogen.

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 00:49 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 25 jul 2004, 21:54
Indlæg: 286
Geografisk sted: Østsjælland
Ravnen skrev:
kristoffer skrev:
Hartvig skrev:
@ Kristoffer

Som ansvarlig for oprettelsen af denne tråd kan jeg kun sige - du fatter tilsyneladende ikke en brik og ønsker heller ikke at bidrage med et eneste konstruktivt indlæg - så kan du ikke gøre alle os andre den store tjeneste bare at holde dig væk ?


Hartvig


Det er sku da stadig dig der ikke fatter hvad det er du selv citeret i den opridelige tråd.

Fakta: DASU kontakter politiet hvis de har begrundet mistanke til et event ikke overholder reglerne.

Hartvig versionen: DASU hetzer alle events der ikke er godkendt af DASU, eller hvor DASU spiller en rolle, DASU ligger i busken, dasu hader streetracere.


Ud over dette har du så smidt en masse pladder ind om dig og dit firmas påståede kompetancer, som er emnet uendeligt ligegyldigt - med mindre denne tråd altså bare er ment som reklame for dig selv, som flere andre har nævt i denne tråd allerede.


Fakta: DASU klubberene overholder ikke selv reglerne, kontakter DASU politiet?

Fakta: 2 arrangementer er allerede stoppet INDEN de var kommet igang, med lige netop en henvisning til at det skulle være DASU klubber der afholdte dem, Fortæl hvor det står at det skal være sådan? og kunne det have noget at gøre med DASUs lille brev til politimesterne?

Hvis folk ser spøgelser så er det fordi der er spøgelser!


hmm hvad er det for DASU løb hvor reglerne ikke er overholdt og hvilke regler er brudt? bare lige for at få fakta på bordet?
Hvilke arrangementer er stoppet eller afvist fordi de ikke var DASU klubber, og kan der fremskaffes kopi af den afvisning?

_________________
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 07:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 nov 2007, 10:20
Indlæg: 151
Geografisk sted: Ølholm
Ravnen skrev:
@ Feldthaus, når du siger at streetrace folkene skal finde ud af hvad de vil, har du ikke været opmærksom, jeg går jeg ud fra alle kan blive enige om at det reglement der i dag er i brug for (gade)biler med tider over de 11 sek dækker rimeligt godt, sikkerhed kontra økonomi, og de folk der kører under de 11 sek er for de flestes vedkommende udemærket klar over at der kræves et større sikkerhedsniveau og er også villige til at rette sig ind efter det, hvis det bare fandtes vel at mærke, der hvor du går galt er ved de omtalte gummiregler der aligevel ikke bliver overholdt, dem vil man gerne have skiftet ud med nogle der virker i praksis, dette er ikke det samme som ikke at vil have nogen.


Hej Ravn

Jeg er da fuldstændig enig med dig.
Der hvor min film knækker er når der er nogen der bliver ved med at synge om at sikkerhed er for dyrt og besværligt.
Sikkerhed koster tid og penge!

@HenrikGM

Jeg er godt klar over, at det ikke var helt godt til omtalte arrangement.
Jeg har også lært lektien. Jeg vil aldrig mere have dispensation fra kravet om chassis godkendte biler. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med om i begynder at pive igen om at i så ikke kan køre nogen steder når DASU er indblandet.

Når du nu skyder sådan efter regl. 8, så kom med nogle ting som skal tages ud af reglementet i stedet for bare at skyde efter det samlede værk.
Lad os få noget konkret!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 jul 2008, 08:34 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
RSV skrev:
Ravnen skrev:
kristoffer skrev:
Hartvig skrev:
@ Kristoffer

Som ansvarlig for oprettelsen af denne tråd kan jeg kun sige - du fatter tilsyneladende ikke en brik og ønsker heller ikke at bidrage med et eneste konstruktivt indlæg - så kan du ikke gøre alle os andre den store tjeneste bare at holde dig væk ?


Hartvig


Det er sku da stadig dig der ikke fatter hvad det er du selv citeret i den opridelige tråd.

Fakta: DASU kontakter politiet hvis de har begrundet mistanke til et event ikke overholder reglerne.

Hartvig versionen: DASU hetzer alle events der ikke er godkendt af DASU, eller hvor DASU spiller en rolle, DASU ligger i busken, dasu hader streetracere.


Ud over dette har du så smidt en masse pladder ind om dig og dit firmas påståede kompetancer, som er emnet uendeligt ligegyldigt - med mindre denne tråd altså bare er ment som reklame for dig selv, som flere andre har nævt i denne tråd allerede.


Fakta: DASU klubberene overholder ikke selv reglerne, kontakter DASU politiet?

Fakta: 2 arrangementer er allerede stoppet INDEN de var kommet igang, med lige netop en henvisning til at det skulle være DASU klubber der afholdte dem, Fortæl hvor det står at det skal være sådan? og kunne det have noget at gøre med DASUs lille brev til politimesterne?

Hvis folk ser spøgelser så er det fordi der er spøgelser!


hmm hvad er det for DASU løb hvor reglerne ikke er overholdt og hvilke regler er brudt? bare lige for at få fakta på bordet?
Hvilke arrangementer er stoppet eller afvist fordi de ikke var DASU klubber, og kan der fremskaffes kopi af den afvisning?


Prøv at læse hele tråden, så vil jeg slippe for at gentage mig selv, også imellem linierene...
F.eks. som Lada skriver, spørg dig selv om hvorfor en ikke DASU arrangør som Streetfire lige pludselig skal bruge DASU licens folk til deres arrangement, vi ved allerede at det i første omgang blev rykket til en senere dato, godt nok med en anden "årsag" som begrundelse, men var det den rigtige og var det den eneste årsag?

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team