Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 10 jan 2025, 19:56

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 18:57 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Indlæg: 289
Geografisk sted: køge
Ravnen

der tro jeg sku du ramte hovdet på sømmet

men lige en ting jeg mener men er ikke sikker at streetfares race på holmen ikke blev til nået da de maglede nogle folk med c1 licens
det ringede i vært fald til mig ugen inden og spugte om jeg kente nogle
og jeg kunne detsvære ikke selv da jeg skulle køre rallycross lige den dag

om det var det der fik deres race til og gå i vasken ved jeg ikke men vil jeg næsten gå ud fra

kan også være politiet har ment det lå for tæt på det andet race på holmen som dragrace.dk stod for

_________________
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 19:04 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
ladathomas skrev:
Ravnen

der tro jeg sku du ramte hovdet på sømmet

men lige en ting jeg mener men er ikke sikker at streetfares race på holmen ikke blev til nået da de maglede nogle folk med c1 licens
det ringede i vært fald til mig ugen inden og spugte om jeg kente nogle
og jeg kunne detsvære ikke selv da jeg skulle køre rallycross lige den dag

om det var det der fik deres race til og gå i vasken ved jeg ikke men vil jeg næsten gå ud fra

kan også være politiet har ment det lå for tæt på det andet race på holmen som dragrace.dk stod for


Grav lidt mere i det...

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 20:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008, 11:06
Indlæg: 233
Ravnen skrev:
Man skal lige være væk i 5 min...

@ Kristoffer, prøv at spørge ind til hvad det egentlig var der skete i kulisserne med streetfire arrangementet på Adveøre Holme da det i første omgang blev "droppet", det andet kender jeg ikke navnet på, men spørg Henrik...

Der foregår så meget "lusk" i krogene at det ikke er til at se hvad det reelt er der foregår, man hører så mange ting man ikke må gå videre med, alle mulige mærkelige steder fra, fra nuværende/forhenværende kørere, fra arrangører, ja selv DASU folk.
DASU som er en (umiddelbart) stor bidrags yder til dette og som læser med herinde, vil slet ikke kommentere på det?. Jeg vil ikke påstå at jeg tilnærmelsesvist kender til det fulde billede af hvad der foregår, og kommer sikkert heller aldrig til det, det er nok kun forbeholdt div. gamle NCDC medlemmer, hvor hele moradset ser ud til at oprinde fra, logisk nok egentlig, da de jo har været med fra starten på godt og ondt…

Så desværre, så tror jeg at Lada er inde på noget der, det er også min opfattelse at streetrace (læs: drengerøve i inderbane biler vi ikke kan li') er noget man ser ned på, eller i hvert fald så ned på, fra visse grupperingers (læs: Dragracing/Amerikaner folk) side, den "store krig" imellem NCDC og Dragracing.dk omhandlede samme emne (efter hvad jeg er blevet oplyst), så hvad er det vi står med?

Måske man skulle prøve at kategorisere det hele lidt, for hvem handler det her egentlig om?:

Vi har den gamle garde af Dragracing/Amerikaner folk der mener at de har patent på sporten (Balladen med DHB i gamle dage, F.eks.) og som overhovedet ikke er det mindste interesseret i at lukke anderledes tænkende ind, og selvom at de bliver færre og færre, vil de hellere lade Dragracing sporten i Danmark dø ud end at give sig på det område. Her står der efter min mening NCDC ud over det hele.

Vi har nogle, også garvede Dragracing folk der har indset at hvis Dragracing i Danmark skal overleve så bliver man nødt at sluge den Kamel med at indlemme Streetrace folkene (læs: drengerøvene i inderbane bilerne vi ikke kan lide), her står der mest, (efter min mening) Dragracing.dk hen over, et tiltag her, er at der ikke må komme for mange nye medlemmer ind?! mit gæt er at man er bange for at der kommer for mange Streetrace folk ind i forhold til Dragrace folk og at det kunne tippe balancen…

Så er der Streetrace folkene, som er en blandet flok af afhoppede Dragrace folk, nybegyndere, særlinge (som mig selv), Amerikanerfolk (som tilsyneladende ikke ved at de hører til et andet sted), drengerøve, pensionister (undskyld Claus) m.fl. som bare vil have et sted hvor man kan dyrke/udvikle sin hobby, DASU eller ej. Det her er den potentielt største gruppe som også burde have noget mere at skulle have sagt (lille opråb til os selv om at tage fat).

Hvis man mener at jeg er helt galt på den, så prøv at kikke på Reglement 8, intet her eller meget lidt passer på andet end Amerikaner biler, hvor er reglerne der passer til Europæeriske/japanske biler?, her ville nogle måske sige; hvem skulle lave de ændringer og det ville være meget dyrt, svært, tidskrævende osv., mit svar er: at reglerne allerede findes, og sjovt nok i Amerika, der er bare ingen velvilje fra DASU’s side her til at gøre det, da man tilsyneladende ikke mener at det er arbejdet værd, man ved at man har brug for Streetracerene (læs: deres støtte/penge) hvis Dragracing sporten i Danmark skal reddes så hvad gør man så?, Dragrace/ amerikanerfolkene gider tilsyneladende ikke have noget fysisk at gøre med de ”vantro” men kun deres penge, så der kan vi ikke tørre dem af, ahhh… vi laver sku da bare et simpelt streetrace reglement i stedet (læs: fupper et ud af de uorganiserede Streetrace arrangører under påskud af et muligt samarbejde) finder nogle stakkels tosser/klubber der gider lægge navn til en CUP og så er den hjemme og de vantro tror nu er de rigtige Dragracere Whatever. (det ser ikke ud til at alle hoppede på den)

Så nemt er det bare ikke, hvis DASU vil have den fordel et større medlemstal kan give dem så må de også give noget tilbage, ikke bare i form af en CUP, men også at tage folk seriøst, anerkende at der er arrangører der har kæmpet for det her i mange år og at deres arbejde betyder noget i stedet for at tryne dem, samt at gøre op med den gamle garde og indskærpe at der skal være plads til alle uanset ambitionsniveau fulgt op af et reelt heldækkende reglement fra top til bund, jeg tror at man er i gang fra DASU’s side, men tror også at er modstridende interesser der holder den positive udvikling tilbage, deraf alle de problemer vi her sidder og diskuterer…

Personligt er jeg pt. ikke intresseret i at køre Dragracing på et "seriøst" plan i ægte Dragracere, ej heller er jeg intresseret i at køre ræs i regnvejr imellem lastbiltrailere og høje kantstene i IKKE lovlige gadebiler (jeg stikker ikke blår i øjnene på mig selv), hvilket jo så mere eller mindre afskriver mig fra at køre i danmark under DASU's vinger, DASU som jeg foriøvrigt selv betaler til, hvad så? skal jeg rette ind til højre og gøre en af ovennævnte aligevel?, skal jeg vælge at køre kun i udlandet? eller skal jeg sætte min lid til ikke ligeglade og ikke farvede arrangører, som af samme grund så ligger i krig med DASU, at skaffe mig et sted hvor der er plads til mig og en hurtig voksende skare af kørere med samme holdninger til "oplevelsen" at køre 402 meter på tid, uden nummerplade(fusk), gummiregler, fusk med tilladelser m.v.

@DASU: kom med et bud...

@Alle: modbevis min opfattelse...


Du svarede stadig ikke på hvilken to events der blev afholdt med DASU's navn som medvirkende, uden at tilladelserne var på plads.

Du siger du kender til to - gi mig de navne tak, eller var du lidt for hurtig ude?

_________________
Kristoffer
Tilpas billedstørrelse gratis og nemt
Fjern Antivirus XP 2008 / XP Antivirus


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 20:28 
Offline
Admin
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 sep 2003, 12:17
Indlæg: 2105
Geografisk sted: Borup
kristoffer skrev:
Du svarede stadig ikke på hvilken to events der blev afholdt med DASU's navn som medvirkende, uden at tilladelserne var på plads.

Du siger du kender til to - gi mig de navne tak, eller var du lidt for hurtig ude?


Du har misforstået. Det Ravnen var at han kendte til 2 arrangementer som ikke blev til noget pga DASU's indblanding.

Sådan forstår jeg i al fald skriverierne! Ravnen må selv rette til hvis jeg er forkert på den.

.

_________________
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 21:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 mar 2005, 16:41
Indlæg: 110
Citat:

Du svarede stadig ikke på hvilken to events der blev afholdt med DASU's navn som medvirkende, uden at tilladelserne var på plads.

Du siger du kender til to - gi mig de navne tak, eller var du lidt for hurtig ude?


Kan sige et arrangement, som du er ude efter.
Vandel sidste efterår.....

John.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 21:19 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
Ravnen skrev:
Man skal lige være væk i 5 min...

@ Kristoffer, prøv at spørge ind til hvad det egentlig var der skete i kulisserne med streetfire arrangementet på Adveøre Holme da det i første omgang blev "droppet", det andet kender jeg ikke navnet på, men spørg Henrik...

Der foregår så meget "lusk" i krogene at det ikke er til at se hvad det reelt er der foregår, man hører så mange ting man ikke må gå videre med, alle mulige mærkelige steder fra, fra nuværende/forhenværende kørere, fra arrangører, ja selv DASU folk.
DASU som er en (umiddelbart) stor bidrags yder til dette og som læser med herinde, vil slet ikke kommentere på det?. Jeg vil ikke påstå at jeg tilnærmelsesvist kender til det fulde billede af hvad der foregår, og kommer sikkert heller aldrig til det, det er nok kun forbeholdt div. gamle NCDC medlemmer, hvor hele moradset ser ud til at oprinde fra, logisk nok egentlig, da de jo har været med fra starten på godt og ondt…

Så desværre, så tror jeg at Lada er inde på noget der, det er også min opfattelse at streetrace (læs: drengerøve i inderbane biler vi ikke kan li') er noget man ser ned på, eller i hvert fald så ned på, fra visse grupperingers (læs: Dragracing/Amerikaner folk) side, den "store krig" imellem NCDC og Dragracing.dk omhandlede samme emne (efter hvad jeg er blevet oplyst), så hvad er det vi står med?

Måske man skulle prøve at kategorisere det hele lidt, for hvem handler det her egentlig om?:

Vi har den gamle garde af Dragracing/Amerikaner folk der mener at de har patent på sporten (Balladen med DHB i gamle dage, F.eks.) og som overhovedet ikke er det mindste interesseret i at lukke anderledes tænkende ind, og selvom at de bliver færre og færre, vil de hellere lade Dragracing sporten i Danmark dø ud end at give sig på det område. Her står der efter min mening NCDC ud over det hele.

Vi har nogle, også garvede Dragracing folk der har indset at hvis Dragracing i Danmark skal overleve så bliver man nødt at sluge den Kamel med at indlemme Streetrace folkene (læs: drengerøvene i inderbane bilerne vi ikke kan lide), her står der mest, (efter min mening) Dragracing.dk hen over, et tiltag her, er at der ikke må komme for mange nye medlemmer ind?! mit gæt er at man er bange for at der kommer for mange Streetrace folk ind i forhold til Dragrace folk og at det kunne tippe balancen…

Så er der Streetrace folkene, som er en blandet flok af afhoppede Dragrace folk, nybegyndere, særlinge (som mig selv), Amerikanerfolk (som tilsyneladende ikke ved at de hører til et andet sted), drengerøve, pensionister (undskyld Claus) m.fl. som bare vil have et sted hvor man kan dyrke/udvikle sin hobby, DASU eller ej. Det her er den potentielt største gruppe som også burde have noget mere at skulle have sagt (lille opråb til os selv om at tage fat).

Hvis man mener at jeg er helt galt på den, så prøv at kikke på Reglement 8, intet her eller meget lidt passer på andet end Amerikaner biler, hvor er reglerne der passer til Europæeriske/japanske biler?, her ville nogle måske sige; hvem skulle lave de ændringer og det ville være meget dyrt, svært, tidskrævende osv., mit svar er: at reglerne allerede findes, og sjovt nok i Amerika, der er bare ingen velvilje fra DASU’s side her til at gøre det, da man tilsyneladende ikke mener at det er arbejdet værd, man ved at man har brug for Streetracerene (læs: deres støtte/penge) hvis Dragracing sporten i Danmark skal reddes så hvad gør man så?, Dragrace/ amerikanerfolkene gider tilsyneladende ikke have noget fysisk at gøre med de ”vantro” men kun deres penge, så der kan vi ikke tørre dem af, ahhh… vi laver sku da bare et simpelt streetrace reglement i stedet (læs: fupper et ud af de uorganiserede Streetrace arrangører under påskud af et muligt samarbejde) finder nogle stakkels tosser/klubber der gider lægge navn til en CUP og så er den hjemme og de vantro tror nu er de rigtige Dragracere Whatever. (det ser ikke ud til at alle hoppede på den)

Så nemt er det bare ikke, hvis DASU vil have den fordel et større medlemstal kan give dem så må de også give noget tilbage, ikke bare i form af en CUP, men også at tage folk seriøst, anerkende at der er arrangører der har kæmpet for det her i mange år og at deres arbejde betyder noget i stedet for at tryne dem, samt at gøre op med den gamle garde og indskærpe at der skal være plads til alle uanset ambitionsniveau fulgt op af et reelt heldækkende reglement fra top til bund, jeg tror at man er i gang fra DASU’s side, men tror også at er modstridende interesser der holder den positive udvikling tilbage, deraf alle de problemer vi her sidder og diskuterer…

Personligt er jeg pt. ikke intresseret i at køre Dragracing på et "seriøst" plan i ægte Dragracere, ej heller er jeg intresseret i at køre ræs i regnvejr imellem lastbiltrailere og høje kantstene i IKKE lovlige gadebiler (jeg stikker ikke blår i øjnene på mig selv), hvilket jo så mere eller mindre afskriver mig fra at køre i danmark under DASU's vinger, DASU som jeg foriøvrigt selv betaler til, hvad så? skal jeg rette ind til højre og gøre en af ovennævnte aligevel?, skal jeg vælge at køre kun i udlandet? eller skal jeg sætte min lid til ikke ligeglade og ikke farvede arrangører, som af samme grund så ligger i krig med DASU, at skaffe mig et sted hvor der er plads til mig og en hurtig voksende skare af kørere med samme holdninger til "oplevelsen" at køre 402 meter på tid, uden nummerplade(fusk), gummiregler, fusk med tilladelser m.v.

@DASU: kom med et bud...

@Alle: modbevis min opfattelse...
du har ret i rigtig mange af dine betragninger... men lige den med drageracerne, der er du HELT forkert på den! de prøvede faktisk at smide jyderne ud af NDCD pga de var for street mindede! at de så siden kun har lavet streetrace i stedet for det rigtige dragrace de savnede, gør kun temaet mere mudret. MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 21:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008, 11:06
Indlæg: 233
sjovt så mange mennesker der har travlt med at svare på Ravnen's vegne.

Gider ikke deltage i denne debat mere når folk ikke kan finde ud af at holde sig til fakta i stedet for deres egen fantasi

_________________
Kristoffer
Tilpas billedstørrelse gratis og nemt
Fjern Antivirus XP 2008 / XP Antivirus


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 21:51 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
kristoffer skrev:
Ravnen skrev:
Man skal lige være væk i 5 min...

@ Kristoffer, prøv at spørge ind til hvad det egentlig var der skete i kulisserne med streetfire arrangementet på Adveøre Holme da det i første omgang blev "droppet", det andet kender jeg ikke navnet på, men spørg Henrik...

Der foregår så meget "lusk" i krogene at det ikke er til at se hvad det reelt er der foregår, man hører så mange ting man ikke må gå videre med, alle mulige mærkelige steder fra, fra nuværende/forhenværende kørere, fra arrangører, ja selv DASU folk.
DASU som er en (umiddelbart) stor bidrags yder til dette og som læser med herinde, vil slet ikke kommentere på det?. Jeg vil ikke påstå at jeg tilnærmelsesvist kender til det fulde billede af hvad der foregår, og kommer sikkert heller aldrig til det, det er nok kun forbeholdt div. gamle NCDC medlemmer, hvor hele moradset ser ud til at oprinde fra, logisk nok egentlig, da de jo har været med fra starten på godt og ondt…

Så desværre, så tror jeg at Lada er inde på noget der, det er også min opfattelse at streetrace (læs: drengerøve i inderbane biler vi ikke kan li') er noget man ser ned på, eller i hvert fald så ned på, fra visse grupperingers (læs: Dragracing/Amerikaner folk) side, den "store krig" imellem NCDC og Dragracing.dk omhandlede samme emne (efter hvad jeg er blevet oplyst), så hvad er det vi står med?

Måske man skulle prøve at kategorisere det hele lidt, for hvem handler det her egentlig om?:

Vi har den gamle garde af Dragracing/Amerikaner folk der mener at de har patent på sporten (Balladen med DHB i gamle dage, F.eks.) og som overhovedet ikke er det mindste interesseret i at lukke anderledes tænkende ind, og selvom at de bliver færre og færre, vil de hellere lade Dragracing sporten i Danmark dø ud end at give sig på det område. Her står der efter min mening NCDC ud over det hele.

Vi har nogle, også garvede Dragracing folk der har indset at hvis Dragracing i Danmark skal overleve så bliver man nødt at sluge den Kamel med at indlemme Streetrace folkene (læs: drengerøvene i inderbane bilerne vi ikke kan lide), her står der mest, (efter min mening) Dragracing.dk hen over, et tiltag her, er at der ikke må komme for mange nye medlemmer ind?! mit gæt er at man er bange for at der kommer for mange Streetrace folk ind i forhold til Dragrace folk og at det kunne tippe balancen…

Så er der Streetrace folkene, som er en blandet flok af afhoppede Dragrace folk, nybegyndere, særlinge (som mig selv), Amerikanerfolk (som tilsyneladende ikke ved at de hører til et andet sted), drengerøve, pensionister (undskyld Claus) m.fl. som bare vil have et sted hvor man kan dyrke/udvikle sin hobby, DASU eller ej. Det her er den potentielt største gruppe som også burde have noget mere at skulle have sagt (lille opråb til os selv om at tage fat).

Hvis man mener at jeg er helt galt på den, så prøv at kikke på Reglement 8, intet her eller meget lidt passer på andet end Amerikaner biler, hvor er reglerne der passer til Europæeriske/japanske biler?, her ville nogle måske sige; hvem skulle lave de ændringer og det ville være meget dyrt, svært, tidskrævende osv., mit svar er: at reglerne allerede findes, og sjovt nok i Amerika, der er bare ingen velvilje fra DASU’s side her til at gøre det, da man tilsyneladende ikke mener at det er arbejdet værd, man ved at man har brug for Streetracerene (læs: deres støtte/penge) hvis Dragracing sporten i Danmark skal reddes så hvad gør man så?, Dragrace/ amerikanerfolkene gider tilsyneladende ikke have noget fysisk at gøre med de ”vantro” men kun deres penge, så der kan vi ikke tørre dem af, ahhh… vi laver sku da bare et simpelt streetrace reglement i stedet (læs: fupper et ud af de uorganiserede Streetrace arrangører under påskud af et muligt samarbejde) finder nogle stakkels tosser/klubber der gider lægge navn til en CUP og så er den hjemme og de vantro tror nu er de rigtige Dragracere Whatever. (det ser ikke ud til at alle hoppede på den)

Så nemt er det bare ikke, hvis DASU vil have den fordel et større medlemstal kan give dem så må de også give noget tilbage, ikke bare i form af en CUP, men også at tage folk seriøst, anerkende at der er arrangører der har kæmpet for det her i mange år og at deres arbejde betyder noget i stedet for at tryne dem, samt at gøre op med den gamle garde og indskærpe at der skal være plads til alle uanset ambitionsniveau fulgt op af et reelt heldækkende reglement fra top til bund, jeg tror at man er i gang fra DASU’s side, men tror også at er modstridende interesser der holder den positive udvikling tilbage, deraf alle de problemer vi her sidder og diskuterer…

Personligt er jeg pt. ikke intresseret i at køre Dragracing på et "seriøst" plan i ægte Dragracere, ej heller er jeg intresseret i at køre ræs i regnvejr imellem lastbiltrailere og høje kantstene i IKKE lovlige gadebiler (jeg stikker ikke blår i øjnene på mig selv), hvilket jo så mere eller mindre afskriver mig fra at køre i danmark under DASU's vinger, DASU som jeg foriøvrigt selv betaler til, hvad så? skal jeg rette ind til højre og gøre en af ovennævnte aligevel?, skal jeg vælge at køre kun i udlandet? eller skal jeg sætte min lid til ikke ligeglade og ikke farvede arrangører, som af samme grund så ligger i krig med DASU, at skaffe mig et sted hvor der er plads til mig og en hurtig voksende skare af kørere med samme holdninger til "oplevelsen" at køre 402 meter på tid, uden nummerplade(fusk), gummiregler, fusk med tilladelser m.v.

@DASU: kom med et bud...

@Alle: modbevis min opfattelse...


Du svarede stadig ikke på hvilken to events der blev afholdt med DASU's navn som medvirkende, uden at tilladelserne var på plads.

Du siger du kender til to - gi mig de navne tak, eller var du lidt for hurtig ude?



Jeg aner ikke hvad du fabler om...

Jeg skrev:

Fakta: 2 arrangementer er allerede stoppet INDEN de var kommet igang, med lige netop en henvisning til at det skulle være DASU klubber der afholdte dem, Fortæl hvor det står at det skal være sådan? og kunne det have noget at gøre med DASUs lille brev til politimesterne?

Hvordan kan det forstås anderledes?

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 22:20 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
@ Søren, mere mudret måske, men sat sammen med et indmeldnings stop kunne det jo godt minde lidt om; hvem hvar det der skrev, Cash Cows... Da der ikke er nok Dragracefolk på Sjælland til at fylde op efter et brud så må man jo fylde op med noget andet.
Resten kan man jo gætte sig til...

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jul 2008, 23:18 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
kristoffer skrev:
sjovt så mange mennesker der har travlt med at svare på Ravnen's vegne.

Gider ikke deltage i denne debat mere når folk ikke kan finde ud af at holde sig til fakta i stedet for deres egen fantasi


Hej Kristoffer.

Der er ganske meget mere fakta end du drømmer om i denne tråd.

Grav lidt i det indlæg 19.juli kl21.15. og kom tilbage når du har læst på lektien. No pun intended.

Alternativet er at du ikke gider fordi du er skakmat på argumenter og baggrundsinfo, eller mangel på samme. :wink:

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team