Finn T Pedersen skrev:
ae86 skrev:
Finn T Pedersen skrev:
2:Jeg ville lave 3", ellers tror jeg du får ladetryk sent...
Den ville jeg sgu ikke hoppe på .. 2½ er fint til 300 hk og så slipper du for besværet med at få plads til et 3" rør der fylder en del især hvis slæden er smidt i kælderen.. og så er selv den sidste ½ tomme i vejen
Ja 2,5" er fint til 300 hk, men bruger du en T4 lader på en 2.0, gætter jeg på ladetryk kommer sent.
aarh.. kommer fra landet... vi bruger gerne et raketstyr til at få ram på gråspurvene ..
men nej.. syns ikk laderen virker særlig stor faktisk kom det bag på mig at det var t4 rent faktisk så meget bag på mig at jeg havde købt t3 manif osv..
syns kompressorhuset virker mindre end min k27
men men...
hvis det er ligemeget effektmæssigt om det er 3" eller 2.5" så vil jeg da tage 3" så er jeg garderet hvis det viser sig at projektet kan levere 500hk jeg bor på en plovmark så det er begrænset hvor sænket bilen er
