Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 07:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Nu var jeg da ikke selv - så det korte svar er - læs tråden igennem fra top til bund så er der en del henvisninger til brud på reglerne.

Start med den manglende DASU dommer, containere alt for tæt på banen, og tilskuere som bærer markeringsveste tæt ved banen.

Men indrømmet, min harme går mest på den generelle holdning om hvis bare DASU er involveret så er den hellige grav velforvaret, og det har jeg set masser af eksempler på gennem min tid som aktivt DASU medlem.

/Hartvig

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
DASU dommer, containere alt for tæt på banen, og tilskuere som bærer markeringsveste tæt ved banen.

conterneren er godkent til og stå der at man så kan syntes det er farligt er en anden sag

offichels ja det har jeg sagt var en fajl

dasu dommer har jeg undersygt og lene fra dragracing.dk er godkent dasu dommer var jeg så ikke klar over

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sweden
Hartvig skrev:
@ Magnussen

Nu er holdningen til DASU nok et af de steder hvor bl.a. Søren og jeg er ret enige.

Men hensyn til at finde nogle flyvepladser at køre ræs - så er det heller ikke lige det som er problemet, både Holeby og de "unævnelige" Nordjyder laver et stort antal race i år - så det kører faktisk på skinner (endda med en masse Sjællanske deltagere).

Denne "latterlige" tråd er starter med en titel og et indhold, som vi der er i opinion, nødvendigvis må reagere på.

Så dette er ikke den sædvanlige drillen mellem f.eks. Blackrace og de unævnelige :wink: det er derimod den legale streetrace der reagerer på at DASU skal have frit spil til at arrangerer race uden at overholde lovgivningen og egne regler.

/Hartvig

Så vidt jeg kan se har Lada skrevet op til flere gange i mod det i har skrevet. Og der er bare blevet skrevet igen, med præcis det samme, bare omformuleret på en anden måde... Indtil videre er det eneste i kan hænge køge ræset op på er det officels der stod for tæt på vejen. Den har Lada bidt i sig, og sagt det var en fejl...

Præcis det samme skete da du holdte ræs sidste år i sindal, og kørene ikke skulle have hjelm. Det var det samme man blev ved med at brokke sig over, og det samme der blev skrevet igen og igen. Kort sagt, også den tråd kørte i ring.

Hvis i er så meget i mod DASU, så få jeres egen klub op og køre. I har jo bevist op til flere gange at man godt kan lave ræs uden om DASU, så kan faktisk ik lige se problemet. Arbejd :lol:

Min holdning om DASU, kan jeg kun basere på de sidste 2 år, og der syntes jeg ik de har gjort noget forkert. Politiet har fået besked på at holde øje med alle streetrace løb. Og det gælder også DASU's løb, for de var der og tjekke. Og dem der har papirerne i orden har intet at frygte. Og det er jo også lidt det i savner, noget mere kontrol. Det har i fået.

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."

Titel:
Mester Medlem

ladathomas skrev:
lqs skrev:
det er altid fint med noget at grine af. ud over det er de ting der gennem denne tråd kommer frem nok værd at tænke over!
en DASU klub afholder et streetraceløb, uden at overholde DASUs egne regler. da de vælger ikke at overholde disse, overholder de heller ikke bek 827, som polititilladelsen er givet efter. lovligt løb? nej bestemt ikke!
endelig er der et par... mindre ting som container i vejsiden, vestklædte tilskuere i vejsiden, kørsel i regn, deltager i stigen der egentlig ikke må køre mm. det er så hvad det er...
men at arr klub/dasu tilsyneladende mener dette er helt ok, det fortæller nok mere end alt andet hvor vi er nået til!
noget der er ret typisk for en tråd som denne, er at det er meget få, af de tydeligvis oplagte/klare overtrædelser som LADATHOMAS/INGVAR eller nogen andre vælger at forsvare eller blot forklare. det ville bestemt klæde dem. blot min mening.
reglerne for sådan et løb er ikke hemmelige, det er heller ikke nogen der lige kan opfindes på dagen, eller tilpasses efter forgodtbefindende. prøv at læse dem, fortæl så hvad der er at grine af i den sammenhæng.
MVH søren

nu nevner du bare en gang hvad ragler 827 koa har brudt ??
vis det er det med tebageholde biler sku du nok havde været der nede for tabegholde dem ind til koa sørede for de kom hjem på lovlig vis.

udlanske biler kørte i stien om køge racets vinder, ikke den point stige der var.
Har jeg sagt en gang men den fik du vis ikke helt forstået så vi prøver igen.
den eneste der kørte på udlanske plader var en blå skyline blev nr 2 i køge racet
vinder af klasse 3 i copen blev elmsted og jack blev 2er
vi kørte ikke om 3-4 plas men 3-4 blev Thomas Nissan Sonny og Nicolai AUDI S2 avant
skylinenen var ikke med i den stie om point
og har derfor ikke imeleret nogle
er det så forstået ??
ang. brud på bek. 827...prøv at læs hvad der står herover. svaret BURDE komme til dig!
. MVH søren

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
lgs
jeg kan ikke finde det der for jeg spår dig så lad dog vær med og stille et nyt spåsmål men bare svar kort

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Alle tider er UTC + 1 time