Ravnen skrev:
Hvis der er nogler der griner af denne tråd så må de være fandenme SNOTDUMME! og har ikke forstået en brik at hvad der foregår i miljøet, DASU er bare så galt afmacheret, ligesom de paphoveder der driver denne "fagforening" hvor ALLE kneb tilsynedladne gælder, det næste bliver vel at der bliver sat strejkevagter op ved alle ikke DASU løb.
Hvad fanden er det for en børnehave, det er voksne mennesker det her handler om! hvorfor kan folk ikke enes, DASU er til for at samle og hvad er det der sker!? det stik modsatte, det er jo ikke første gang disse børnehave børn fucker det hele op, se på Dragracing.DK og NCDC, her gik alle medlems kroner til advokatsalærer, igen pga. personlig fnidder imellem såkaldte voksne mennesker, det er sku ikke underligt at der er flere og flere der har fået øjnene op for at det er i udlandet der skal køres ræs...
Jeg håber at der snart er nogle personer i miljøet der besinder sig, for alle har nogle kvaliteter der kan bruges til noget konstruktivt, til gavn for alle, jeg har ikke noget imod enkeltpersoner, men at disse i flertal ikke kan finde ud af at sætte sig rundt om et bord og løse problemerene.
Kan sku godt følge dig et godt stykke af vejen. Sidder også bare og venter på at alle parter for sat sig ned og snakket om det. Enten med Dasu eller uden om Dasu. Personligt er jeg ligeglad hvordan det kommer til at foregå. Men sådan som det køre nu, så køre man i hak, og det eneste det gælder om at er finde fejl ved andres løb i stedet for at sætte sig ned og snakke om tingene. Så man kan få et fælles spillesæt i DK. For man for intet ud af at snakke sammen på et forum.
Det jeg mente med at folk griner over den her tråd, er at den køre i samme rille hele tiden. Ikke at indholdet er til grin, for det er det slet ikke. Tværtimod. Kritik er godt, men når man bliver ved og ved, så kan det sku også blive for meget... Det syntes jeg den her tråd er blevet, ved lada syntes det samme, så helt naturligt er den her tråd nok død om en uges tid... Og så kan vi vende øjene mod næste ræs, og næste år. Jeg har gjort det, er ret sikker på Lada har gjort det samme...
Henrik og Søren, find for satan da en flyveplads i kan holde noget ræs på. Og vis så hvordan det skal gøres. Ræs er godt, mere ræs er extra godt.