duckstar skrev:
Jeg har vægten på min ene bil og kalibreret G-techen lige op til en test.
Tog 8 gange effektmålinger og tog gennemsnittet. Resultatet lå 3 heste mindre end målingen jeg fik lavet sammen med John Sahl nogle få måneder tidligere - momentet var en kende højere i målingen, mener det var 8 nm.
Rimeligt tæt på det ellers målte på rullefelt. Men om det er rullefeltet eller G-techen der er mest præcist er svært at sige, da faktorer som temperatur og belastning på feltet jo har en del at sige.
Alene til 0-100 og 402 meter skal der selvfølgelig ikke bruges vægt. Målte min Punto 1,2 til 7,01 til 100 med den, og tjekkede desuden de 100 km/t med min GPS, og den viste 99 km/t ved 100 km/t (dog kun løst aflæst i kampens hede) så den er faktisk ret præcist for så vidt det angår.
man skal lige huske det er HJUL ydelse man måler med sådan en fætter. vel at mærke den hjulydelse der er greb til... og nej, der er naturligvis ikke mulighed for at korr. til hverken sae, din eller øef. ud over det er det en fantastisk ting. særligt til at måle om man skruer frem eller tilbage i forbindelse med tuning/indkøring. man får faktisk fantastisk meget for pengene. kan helt klart anbefale den, særligt til mere alm biler. MVH søren