officelsne som stod mit på vejen viste jeg ikke stod så tæt på vejen de skulle havde stået bag afspæringen og ja det er fuldstendigt ufosvarligt de stod det jeg må akende fejlen men kunne ikke selv se det der vor jeg stod. da jeg kørte banen igenem inden løb stod de også bag afspæringen. og ja der skulle de være blevet.
jeg stod prisipjelt kun som medhjælper til og få det op og stå invar stod for alle tiladelser og den slags.
Hej Thomas.
De officials i havde stående med gul vest i nedkørselszonen; var det nogen frivillige hjælpere i havde fundet, eller hvor kom de fra?
Havde i kontakt til en DASU dommer da planlagde racet og skaffede tilladelserne m.v.?
Det er jo ikke dig som hjælper der behøver anerkende nogen fejl...
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
måske man skulle tage til dette race. lyder jo ganske godt. og det er jo nogle almindelige mennesker der kommer.vil lige tjekke min kalender næste gang jeg ser en dato.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
ad2 skrev:Hvad er grunden til at i alle går som højt op i alt dette "lille" race i Køge?
Grunden er nok at dettre "lille" race er afholdt på lovlig vis via DanskAutomobilSportsUnion, og nok må forventes at være trendsættende.
Det er derfor ekstremt interessant for øvrige arrangørere at se nærmere på hvad der kan og ikke kan lade sig gøre i danmark at afholde som værende "lovligt".
LadaThomas; er du forsvundet fra tråden?
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
officelsne som stod mit på vejen viste jeg ikke stod så tæt på vejen de skulle havde stået bag afspæringen og ja det er fuldstendigt ufosvarligt de stod det jeg må akende fejlen men kunne ikke selv se det der vor jeg stod. da jeg kørte banen igenem inden løb stod de også bag afspæringen. og ja der skulle de være blevet.
jeg stod prisipjelt kun som medhjælper til og få det op og stå invar stod for alle tiladelser og den slags.
Hej Thomas.
De officials i havde stående med gul vest i nedkørselszonen; var det nogen frivillige hjælpere i havde fundet, eller hvor kom de fra?
Havde i kontakt til en DASU dommer da planlagde racet og skaffede tilladelserne m.v.?
Det er jo ikke dig som hjælper der behøver anerkende nogen fejl...
officialsne var på frivilig basis
dasu dommer nej de kom inden racet og godente banen
da jeg stod for det mest braktiske for selve racet er det jo også min fejl
ladathomas skrev:[ officialsne var på frivilig basis dasu dommer nej de kom inden racet og godente banen da jeg stod for det mest braktiske for selve racet er det jo også min fejl
Hvis du stod som medhjælper kan du dårligt tage en del af en evt. fejl på dine skuldre.
Jeg kan ikke helt forstå hvem der egentligt stod for hvad her, men jeg kan måske formulere spørgsmålet lidt anderledes:
Hvem bestod løbsledelsen af, og hvilken licens havde de?
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Det er sådan at HELE løbsledelsen skal være ibesiddelse af mindst en 1C licens. (se DASU reglement8)
Det er sådan at der til et publikumsarrangement ALTID er en DASU dommer til stede(ikke kun før opstart!). (reglement8)
Det er sådan at _samtlige_ officials der assisterer løbsledelsen _SKAL_ være i besiddelse af licens til drag,asfalt eller rallysport. (reglement8 igen)
Når i ansøger om tilladelse til sådan et løb accepterer politiet jeres reglement fordi man antager at DASU overholder deres egne regler(reglement for banesikkerhed).
Faktum er at:
1. DASU har aldrigt fået reglement godkendt som andre arrangørere afkræves, (sandsynligvis noget gammelt lobbyarbejde)
2. Det reglement DASU påstår de efterlever bliver generelt ikke efterlevet.
3. DASU er fræk nok til at bede politiet "holde øje med diverse arrangørere der afholder ulovlige race under påskud af være lovlige".
Hvis der er noget DASU gør, så er det:
1. afholde race der ikke efterleve de regler de selv har opsat(brud på kravet om godkendt banereglement!)
2. Afholde illegalt race på påskud af at være lovligt.
Det er sgu ærgeligt at DASU ikke selv er istand til at overholde det reglement de selv har skrevet.
Gad vist hvem det egentligt gælder for, når det nu ikke gælder for DASU?
Jeg, og andre, har nu igennem snart meget lang tid forsøgt at gøre opmærksom på problemet, men DASU gør som DASU vil, klubberne incl.
Ideelt set hørte DASU efter kritikken og skrev et reglement de VIL og KAN overholde, istedet for at stikke myndighederne blår i øjnene, og kæp i hjulet på øvrige arrangørere.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!